De oxidatie die ik bedoelde het type oxidatie van de roze lak die vroeger rood was

Het enige wat aan sinaasappel gedaan kan worden is heel de wagen te gaan schuren maar dat is denk ik niet de bedoeling.
Ik denk dat je het beste een kleisetje voor de vervuiling OP de lak, de Poorboy's Proffesional Polish i.c.m. Lake Country Polishing pad voor de vervuiling IN de lak en de Poorboy's EX-P om de lak af te sluiten.
Om die EX-P zo goed mogelijk te houden, wassen met het 2-emmersysteem en Poorboy's Slick 'n Suds met een washmitt & droogdoek.
De EX-P zou zeker 2 maanden moeten blijven zitten mits je niet door wasstraat gaat natuurlijk, daar gebruiken vrij heftige shampoo die iedere wax zo afbreken.
Voor chroom zou ik een Uni-Ball (schuimen bal die je op een (accu)boormachine kan zetten en Mother's Mag & Aluminum polish. Dit is ook met de hand te doen alleen vergt véél meer moeite.
Mijn lijstje met links: (namen zijn klikbaar voor de link)
Wassen:
Poorboy's Slick 'n Suds
Poorboy's Drying Towel
Poorboy's Wash mitt
Kleien:
Meguiar's Clay Kit
Poorboy's Mega Mega Towel Deluxe
Cleanen:
Poorboy's Professional Polish
Lake Country Euro White Polishing Pad
Poorboy's Deluxe Mega Towel Koraal
Wax:
Poorboy's EX-P Pure Sealant
Carclean Hi-Tech pad om EX-P aan te brengen
Poorboy's Deluxe Mega Towel Groen
Chroom:
Mother's Mag & Aluminium polish
Mother's Powerball
Als je niet veel chroom hebt zou ik het met een doekje eerst proberen, mocht het niet gaan kan je altijd nog een powerball kopen.
Glaswerk:
Poorboy's Spray & Wipe
Dodo Juice Mint Merkin Window Cloth
Zo wat meer duidelijk?