• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste Shampoo 2025

Als pure shampoo zonder toevoegingen vind ik BTBM en Infinity wax pure aan elkaar gewaagd en beiden zeer goed (glad & zuinig in verbruik, BTBM heeft voor mij als voordeel de lekkere geur, Pure is geurloos).
een shampoo met toevoeging: Koch CES.

Vergeet de watertemperatuur niet.. met warm water schuimt bijna elke shampoo vele malen beter dan met koud water.
Schuim heeft alleen nut als het op de warme sopemmer ligt en het buiten kouder is: dan koelt het sop minder snel af. Schuim is 99% lucht en dan nog een beetje water en een heel klein beetje shampoo. Reclame heeft mensen wijs gemaakt dat schuim reinigt (afwasmiddel) maar dat is onzin, alleen bij foamen heeft schuim nut: door het lage gewicht blijft het schuim lang plakken aan het vuil en kan dan beginnen met losweken.

• Leuk
Reacties: Altos
Ik heb verschillende shampoos gehad. Een paar jaar geleden eens Stjärnagloss Bubblor Luxury Car Shampoo geprobeerd en dat blijft mijn favoriet. Deze laat een hele mooie glans achter. Deze auto staat wel in de Gyeon pure coating.