Remko.me zei:Thanks Tim, je brengt me enorm aan het twijfelen of ik voor de Lavare moet gaan. Jammer dat jullie geen samples hebben....
Ik denk dat je een punt hebt met QD+, dat doe ik eigenlijk nu ook bij mijn BTBM, vind ik nog steeds een goede shampoo, maar wil een keer wat anders proberen.
Juist omdat ik nu ga foamen van te voren (wat ik voorheen niet deed) denk ik dat het probleem met mijn witte (zwarte waas achterblijven) wel goed schoon kan worden.
Johnny Bravo zei:@Tim Wil je zeggen dat er in Slick&Suds toevoegingen zitten?
Dat is inderdaad een goed punt mk-us. Ik werd hier ooit, lang geleden, uitgelachen nadat ik klaagde dat Jetseal (een sealant) na een week al weer weg was. Na iets meer info bleek dat ik Jetseal meteen na een wasbeurt met Turtle Wax "Wash and Shine-shampoo" had gesmeerd. "Shine" bij deze shampoo = extra toevoegingen. De sealant had dus niet goed kunnen 'hechten', doordat er residu van de shampoo (glansversterkers? siliconen?) achterbleef op de lak. :| Hierdoor was er al na een week niks meer van deze duurzame sealant meer te vinden.mk-us zei:Ik denk dat het wellicht wel iets om in je achterhoofd te houden als je bv de volgende dag / week een 2e laagje wax gaat aanbrengen en dan bv de goldclass pakt waar dus siliconen e.d. in zitten .... in hoeverre dit uitmaakt geen idee
Berkant zei:De BTBM en de SourPower krijg ik ook gewoon niet op (had ik nou maar een klein flesje besteld) maar ooit krijg ik de kans wat anders te proberen