• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bestelling aangekomen

VectraGTS

Detailing rookie
13 mrt 2016
24
2
48
zojuist mijn bestelling aangekomen :cool: incl presentje van carclean (peluche verde) :heart_eyes:

nu mijn vraag over een produkt namelijk Poorboys Spray and Wipe

ik wil het gaan gebruiken voor interieur en ik heb een paar spray flessen er voor vrij gemaakt

detail spray hoeveel verdunnen of gewoon puur
interieurspray hoeveel verdunnen
glas reiniging hoeveel verdunnen

Grtz Jordy

Laatst bewerkt:
Uiteraard wel voor met name het glas reinigings verhaal demi water pakken ivm kalk in leidingwater en daardoor kans op vlekken...

Zelf gebruik ik het altijd overal puur voor, maar het schijnt prima 1 op 1 te kunnen inderdaad! Veiligheidshalve zou ik, zeker voor het verwijderen van poep en andere vervuiling van je lak tussendoor, wel gewoon puur pakken om een zo hoog mogelijke smering te krijgen.
Voor kleien kun je wel prima 1 op 1 pakken...

ik ga twee flessen maken eentje verdund (1:1) eentje onverdund

de fles onverdund voor hardnekkig vuil en als voorraad en die 1:1 gebruik ik voor allerhande klusjes

ga verdunnen met demi water heb daar liters van me op me werk:yum