• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bestelling

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.818
123
48
Vandaag onderstaande bestelling geplaatst. Ben erg benieuwd naar het effect van de Diamondite producten. Als het me lukt qua tijd zal ik een review schrijven.

Glass Leveling Disc 4 inch
Glasswork Restorer - 118ml
Glass Resurfacing Creme
Glass Poli-Shield - 118ml
Glasswork Shield - 118ml
Miracle Dryer
IPA (Isopropyl Alcohol) 1:1 - 250ml
Body Solvent - 3780ml
Body Solvent Spuitfles (leeg) - 945ml
Standaard Sprayer
 
Wil met de Diamondite producten gaan proberen mijn voorruit weer helemaal strak te krijgen. Niet dat mijn voorruit echt een ramp is, maar het zou mooi zijn als ik de kleine krasjes en putjes kan verwijderen. Buiten dat, ben ik gewoon benieuwd naar der werking. De miracle dryer is een Sinterklaas cadeautje. Jawel, ik verspreid het virus ook onder mijn familie en vrienden. Ik hoop het de Body Solvent de teerspetters aan de binnenkant van mijn velgen te kunnen verwijderen.
 
De halve ochtend al bezig met de voorruit van Dana, ik kan je alvast vertellen dat je het met 1 schijfje niet gaat redden.

Zelf alleen gewerkt met de Leveling disc en Glasswork resurfacing creme. Afnemen heb je IPA echt voor nodig anders sta je te boenen.
Maar het werkt wel! :party:
 
Toevallig is er flesje IPA onderweg naar mij. Ik begrijp dat het een flinke klus is. Is het wel te doen met een DA, of heb je echt een rotary nodig?
 
Ik werk nu met de rotary, op het flesje staat ook DA maar ik denk dat je met een rotary veel sneller resultaat hebt. Ik gebruik nu 3-4 schijfjes voor alleen de voorruit alleen al.
En alleen met de resurfacing creme, als je ook de restorer (die is grover) nodig hebt dan loopt het aantal schijfjes nog meer op.

Het is een hard schijfje op hard glas, dat slijt natuurlijk binnen een zucht en een scheet. Dat merk je vooral als je een nieuwe erop zet.
Ook loopt het vrij snel vol met polijstmiddel en dan gaat je rotary snel "hoppen".
 
Oei, ik heb maar één Glass Leveling Disc besteld. Ik begrijp dat ik er wat meer moet gaan bestellen.
 
Je merkt het vanzelf :) Serieus, ik ben bang van wel. Je ziet gewoon dat het schijfje slijt naarmate je bezig bent.
Ik moet wel 3-4 hits per stukje doen (hou het klein!) om het gewenste resultaat te krijgen. Heb er foto's van gemaakt die zal ik hier plaatsen, nu eerst weer verder :)
 
@Dennis: Toevallig nog wat fotomateriaal van het proces ?

@CC: ik zie trouwens dat er ook geen voorbeeldplaatje van de glass leveling disc op de site staat ....