• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bestellingen rond de feestdagen.

Tijntje

Detailing chief
13 jan 2017
193
103
43
Up North
Hallo Carclean,

Hoe zit het met de bestellingen die geplaatst worden in de webshop rond en vlak na de feestdagen? Is het hele team met wel verdiende vakantie of gaat er wel eea de deur uit. Dan kan ik mij erop voorbereiden, mocht het virus mij in zn greep hebben.

Ik heb zelf geen Facebook, dus eventuele communicatie daar, krijg ik niet mee.

Woon zelf in het noorden van het land, dus niet echt in de mogelijkheid om even naar her kerst evenement toe te gaan.

Alvast al het goeds aan jullie allen en hele fijne dagen toegewenst. Bedankt voor alles en alle actie's afgelopen jaar!!!

@Laurette @Tim @Dibbuz

Gr Martijn

Ps, en natuurlijk iedereen op het forum, fijne dagen toegewenst.
 
Wij zijn gewoon aan het werk tot de 24e tot 17.00 uur! Alle pakketjes die daarvoor worden besteld gaan nog de deur uit. Vrijdag de 27e zijn we er gewoon weer vanaf 09.00 uur. Op 31 december zijn we er tot 17.00 uur en 1 januari zijn we gesloten. :)
 
  • Leuk
Reactions: Epicurean