• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Speciale aanbiedingen voor de feestdagen!

Kijk ff naar de aanbieding voor de Monello Bucket Wash Kit. Deze is van € 39,99 voor € 39,99. Ik zie het voordeel niet :D
 
Dibbuz;345267 zei:
Met de feestdagen in aantocht hebben we tot het einde van het jaar een aantal leuke aanbiedingen in verschillende prijsklassen.
Leuk voor de surprise, Kerst of gewoon omdat je het zelf verdiend hebt!

Moeite of de swirls en/of hologrammen te ontdekken? Met deze Brinkmann Dual Led lamp is dat verleden tijd.
De leds geven ontzettend veel licht en zijn afzonderlijk in te stellen. Van €53,99 voor €44,99!
101919.jpg



Ik dacht laat ik hem maar bestellen onder het motto "omdat ik het verdien".
Blijkbaar denkt de kassa er anders over want voor mij is hij nog steeds €53,99, of mijn korting is op voor dit jaar.;)
 
Leuke aanbieding, echter heb ik het idee dat deze toch al een langere tijd in de aanbieding is? Niet specifiek als feestdagen korting.
 
Vandaag is natuurlijk Mega Meguiars Maandag, maar hebben jullie ook de express wash? De rinseless wash van Meguiars?
 
De Meg's maandag was voor mij weer op het juiste moment, ik heb een stil vermoeden dat de postbode morgen niet blij gaat zijn, en de inpakker een stevig doosje heeft gepakt...:-b