• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bevat de Gold Class Carnauba Plus ook fillers/abbrasives ?

dachshound

Detailing rookie
6 okt 2009
314
0
Kan iemand mij vertellen of de nieuwe GoldClass wax (nieuwe wax 2010) van Meguiars fillers en/of abbrassives bevat.

Ga van het weekend het stappenplan loslaten op een zwarte auto en deze wax wilde ik gelijk ff testen.
Aangezien ik alleen de PB's WhiteDiamond glaze heb, wil ik deze alleen gebruiken als de wax zelf geen fillers bevat.

Kom ik gelijk bij de 2e vraag:
Heeft de white diamond uberhaupt wel enig resultaat op een zwarte auto :weetniet

Verschil zal minimaal zijn t.o.v. de BH, maar het schijnt wel zeker nut te hebben .... resume: gebruiken maar !

Let op:
op een donkere auto zal de witte whitediamond wittige sporen achterlaten in krasjes/swirls waardoor deze extra opvallen.
op een lichte auto zal de donkere Blackhole donkere sporen achterlaten in krasjes/swirls waardoor deze extra opvallen

Het is maar dat je het weet :-d

HUH ?
Goed dat je dat dan zo zegt Tinus: is werkelijk de 1e keer dat ik het zo lees.
Las alleen maar dat het nét even beter zou zijn ( joh, niet voor niks donker / lichte versie ), maar niet in deze context !

In dit geval volg ik meester Tinus linea recta en mag mijn vorige post geschrapt worden, met de excuses jegens de dachshound :(