• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort in het assortiment: transparante emmers 19 liter.

@Tim,waarschijnlijk is dit een sarcastische reactie op mijn vraag:weetniet . Ik kon niet echt vinden wat voor een aantal emmers er nu komt in de voorraad/assortiment, vandaar.

ik vind het zowieso top hoe innovatief jullie bezig zijn met monello en het eigenmerk! :-)^

nu nog een dagaanbieding (via jouwaanbieding.nl) en jullie zijn er :lol
:-)^ :-)^

Beetje jammer dat ik ook al die dure emmers met seals thuis heb staan :(
Maar die stickers zou ik weer een hele fijne aanwinst vinden.

@emilio: ja en nee, is persoonlijke voorkeur

extra aanvulling om de reden die Tim hieronder zet ben ik een voorstander van de 5 gallon

Wij kiezen voor 5 gallon (19 liter) emmers, omdat je shampoowater er dan minder overheen klotst. En voor je spoelemmer kan je hem voller vullen, waardoor het vuil minder geconcentreerd opgenomen wordt door het water. Misschien dat we ooit nog de kleine variant laten maken (zoals je op de foto ziet).

Ik heb een kleine emmer van Meg's en 2 grote en ik gebruik liever de grote in combinatie met de gritt guard dan de kleine, simpelweg omdat je een deel van de emmer "kwijt" bent door de GG.

+1 Stimpy.

Inderdaad, ik heb vandaag de kleine en de grote emmer gezien. Mijn idee is ook dat bij de kleine te weinig waswater aanwezig zal zijn als je met een GG gaat werken. Aan de andere kant zal de grote weer zwaarder worden bij het vullen met water. Lekker boeie:roll

Ik wacht met veel plezier op de nieuwe, grote emmers.

Erg goede zet. Ik gebruik nu 1 grit guard emmer (met grit guard) en een aparte 'latex' emmer van 15 liter. Ik vind de grit guard emmers tamelijk duur voor een stuk plastic (potje wax van €80 is uiteraard overigens wel heel normaal ;) ) dus als er een grote en goedkopere variant verkrijgbaar is, hou ik me aanbevolen!

+2 wat de grootte van de emmers betreft. Zodra deze te bestellen zijn, mag een van m'n 3.5 gallon emmers weg, de andere gebruik ik dan voor m'n velgen :ja

Toch wel grappig om te zien wat je nog kunt opmerken over zoiets simpels als emmers!
Maar leuk dat jullie bij Carclean hier zo serieus mee bezig zijn.
Aan mij kun je er straks zeker twee kwijt, maar dat had ik geloof ik hierboven al geroepen.

We denken er wel over na inderdaad. Over de bank genomen zijn 5 gallon emmers gewoon handiger dan 3.5 gallon emmers. Maar over persoonlijke voorkeuren valt niet te twisten.

Wat een ge-emmer.....:-" maar wel goed bezig daar in Bergschenhoek !!! Juist die transparante emmers waren erg moeilijk om aan te komen. Heb nu de 19 liter iets minder transparant, voldoet ook goed, maar zou er wel een bij willen hebben...................