• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort: Monello Spruzzo Dettagliante Liscio e Serico

jaja vetjes ;-) goe bezig tim en co, ga dit ook in het oog houden, idem als de
wax, als het nog maar een vierde zo goed is als jullie service dan worden het toppers(ow ja de rest van de monello lijn is al zo goed.....)

Wat een naam zeg, zal het niet snel 5x achter elkaar uitspreken zonder dat mijn tong in de knoop raakt rofl
Keep us informed zou ik zeggen :-)^

Zeer mooie aanvulling op de Monello Ibrido Wax !!!

Wat ook mooi zou zijn in de toekomst, een Monello Detailer Bag om de Monello verzameling in mee te nemen / op te bergen ;-)

Zal zeker producten die uit komen van Monello aan de verzameling toe voegen, tot op heden bevallen deze prima!

Keep up the good work!!!

Greetz Rob aka Vadebo

Vadebo dat is een super idee. Ik wou mij misschien eens de master bag van swissvax aanschaffen. Zoek eens even uit waar die gemaakt wordt Tim en dan met mooi italiaans vlaggetje erop in de shop zetten.

Als het een detailerspray wordt à la PB Spray&Wipe of de Stjarnagloss Silke Detailer maak dan meteen maar een 5 liter verpakking.

Vorig jaar werd al gemeld dat er in de toekomst misschien een carclean(monello) bag zou komen, hopelijk zet dit zich door.

Danielle zei:
Als het een detailerspray wordt à la PB Spray&Wipe of de Stjarnagloss Silke Detailer maak dan meteen maar een 5 liter verpakking.
In een beschrijving van Stjärnagloss Silke Detailer staat: "Will leave your vehicle feeling like silk! It will extend the life of any wax or sealant ..." en "Helps protect prevent paint dulling and deterioration."
Dat klinkt alsof er een glanslaag achtergelaten wordt op de lak. Dat zou voor mij een reden zijn het niet te willen gebruiken om te kleien.

ik las in het maand nieuws dat de Monello Perfetto is aangekondigd onder de echte naam.
Mooie naam :cool

nu zag ik dat het alleen in 500ml verpakkingen word geleverd? of ook gallon verpakkingen?
en wanneer verwachten jullie ze te kunnen leveren?

Voorlopig komt alleen de 500ml verpakking, als er gallonverpakkingen komen, dan is dat niet dit seizoen.

De eerste leveringen staan gepland voor eind april, maar kan iets uitlopen. Het hangt nu vooral op het vinden van een sprayer naar wens.

Count me in!!!

Ook deze zal bij mij op de Monello plank komen te staan.

Greetz Rob aka Vadebo

BTW: Tim, al iets bekend m.b.t. een Monello 'detailer-bag'?

Heb ik toch juist een gallon spray&wipe gekocht.....:krak
Waar ik wel best tevreden van ben:ja
Maar ja ik ben dan ook een Poorboy's fan:love

Vadebo zei:
BTW: Tim, al iets bekend m.b.t. een Monello 'detailer-bag'?
Zit in het vat, het gaat even om genoeg centen vrij kunnen maken om ook hierin te investeren. Het kan niet allemaal tegelijk. Maar ik heb goede hoop dat het dit seizoen gaat lukken.