• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnetie stelt zich (opnieuw) voor...

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Lieve mededetailers,

Na lange tijd afwezig geweest te zijn ben ik weer terug! Sommigen herinneren zich misschien nog wel de brand die begin 2013 al mijn detailspullen en die van de eigenaar van een taxibedrijf hebben verwoest. Uiteindelijk heb ik een deel vergoed gekregen, nadaat eerst werd gezegt dat ik niks kreeg. Tip van mij: indien je een rechtsbijstandsverzekering wilt, sluit hem nhiet af bij dezelfde verzekeraar. Dat heb ik niet gedaan en daar heb ik uiteindelijk geluk mee gehad.

In september heb ik een huis gekocht en daar zijn we in november hard ik gaan klussen. Alles is nu zo'n beetje af zodat je er kan wonen.
Omdat ik een heel mooi koopje heb gedaan was erineens ook de beschikking over een grote oprit EN garage (met grootste gedeelte van de dag schaduw (noorden).
IMAG3930_zpsjgsqehke.jpg


Ik zal me eens weer helemaal gaan inlezen en weer wat spullen gaan aanschaffen. Een van de jongens waar ik wel eens een auto mee detailde woont nu vlak bij me, dat is een uitkomst!
 

Vergelijkbare onderwerpen