• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Birdsh#t

Nee ik zelf niet.

ik gebruik zelf op m’n zwarte lak een föhn en als er dan nog wat zichtbaars achterblijf een polijst middel van monello.

Maar alles valt en staat hoe erg de plek is in gebrand.
 
Kijk even in de reviews:
''Uitstekend te gebruiken bij vogelpoep dat door hitte of door de zon is ingebrand in de lak. Eerst rustig laagje voor laagje aanbrengen en steeds uitpoetsen. Behandeltijd varieert van 30 - 45 minuten''

Persoonlijk geen ervaring, ik polijst die plekken. Ik moet wel zeggen dat ze dat niet lang op mijn lak gezeten hebben.
 
Kijk even in de reviews:
''Uitstekend te gebruiken bij vogelpoep dat door hitte of door de zon is ingebrand in de lak. Eerst rustig laagje voor laagje aanbrengen en steeds uitpoetsen. Behandeltijd varieert van 30 - 45 minuten''

Persoonlijk geen ervaring, ik polijst die plekken. Ik moet wel zeggen dat ze dat niet lang op mijn lak gezeten hebben.

Misschien toch maar mee bestellen dan. Het is een plek die tussen de kofferklep zit.
 
Juist, het is maar 11 euro dus in principe is het dat het experiment wel waard, zolang je zorgvuldig bent met je lak :p. Laat je even weten of het t.z.t. gelukt is?
 
Geen recente ervaring mee, maar als je even een beetje verder zoekt op het forum over producten van commandant dan realiseer je je hopelijk dat er veel betere opties zijn.

Vogelpoep kan lelijk diep in je lak branden, dus sowieso voorzichtig zijn met hoeveel lak je weghaalt, grote kans dat je de plekken niet wegkrijgt en hoogstens minder zichtbaar kan maken.

Persoonlijk zou ik voor een product van de monello lijn (grof naar fijn: veloce, mezzo en finale) of scholl (S3, S17, S30 etc) gaan. Deze icm met de monello oranje (light cutting) en witte (polishing) handpads moet je toch een eind komen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior