• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Diamond by Citroën - Leon1987

Mooie auto leon, dankbaar kleurtje :ja :ja

een vraagje, hoe houdt bij jou de Trim restorer van PB ...... ik heb ook nog een aygo in onderhoud (is toch gelijk aan jouw Citroen ?) daar hecht de PB TR niet op, moet binnenkort eens naar iets anders daarvoor gaan omkijken

Thnx allemaal voor de reacties.

Trim restorers geeft geen probleem, overigens heb ik A: het voordeel dat er nooit iets is opgesmeerd bij de dealer en B: Aygo's zijn van buiten geheel anders dan de C1 / 107. Wellicht worden de exterieurdelen van een Aygo ergens anders gefabriceerd en anders behandeld.

Ik heb in ieder geval geen probleem, duurzaamheid is lastig te zeggen op een nieuwe auto van 5 dagen oud, maar strepen van regen / smeltwater heb ik in ieder geval niet.

Oke Thx, bij mij lag het er regenbui 1 al af.......... zal eens een test gaan doen om te ontvetten met avery surface cleaner.....

En nog wat foto's van zojuist:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Spiegeltje Spiegelte:

Wassen met DoDo BtbM en daarna PB QD+

Matten zijn ook van Leder :-"
(bijpassend gemaakt aan de stoelen welke half leder half alcantara zijn.

Rij toch altijd op mijn sokken, dus dan zijn lederen matten wel schoon te houden!

[mod]Bij direct reageren op bovenstaand bericht is een quote echt niet nodig, quote verwijderd[/mod]

Strak man! Nog nooit eerder gezien. Maar ehh, is dat niet koud in de winter rijden op sokken?

Er zijn maar heeeeeeeeeeeeel weinig mensen die het snappen van de matten.

Ik vind het heerlijk rijden op sokken, en dan is zoiets mooi te houden.
Anders is het ook echt geen doen.

Maar bedankt voor het enorme compliment!

Welkom!
Respect voor het rijden op sokken. :ja
Ik hoop dat wanneer je koppeling wat meer slijtage heeft, je geen voetpijn krijgt; alles gaat na verloop van tijd wat stroever en als het dan file is...

Ik reed hiervoor in de Twingo, stond 210.000 km op de teller, 15 jaar oud en de koppeling was nog goed te doen.

Ben overigens ook niet van plan om zolang met deze auto te doen!

Nice.
Wat vind je van de lakkwaliteit van de bug?

Op laatste foto is de reflectie niet superscherp? Enig idee hoe dat komt?

Franse lak, zeer zacht. Makkelijk corrigeerbaar, mara je ziet er ook alles op (nagel = krasje)

Laatste foto heeft 2 redenen:

A, auto heeft een sinasappelhuidej
B, foto is niet van de beste kwaliteit (heb slechts een 6 megapix camera, deze foto is zonder flits en zonder statief)

In het begin zeker niet.
Zker omdat ik er geen ervaring mee heb, en geen lak dikte meter heb.

Ik kijk even aan hoe het gaat met de steenslag, als dit me volgend jaar te erg is dan ga ik een keertje langs john623.....

En dan mag hij kijken of hij hem wetsand of niet :lol

Hoi Leon, ziet er goed uit hoor die CeeOne. Die van mij ziet er (nog) niet uit. Wetsanden zal het waarschijnlijk niet worden omdat je een normale dikte blanke lak hebt, om dit effect weg te schuren zul je als je bij het laagste punt bent, hoogst waarschijnlijk op de hoge weggeschuurde punten door je blanke laklaag heen zijn. Dus het zou wel kunnen maar dan moet je na het schuren een nieuw laagje blanke lak er op moeten brengen/spuiten. Als ik binnenkort meer tijd heb dan zal ik de lakdikte wel eens in kaart brengen van mij C1 en dat op het Bugforum plaatsen voor je.