• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Metallic Opel Astra Dealerwerk!

@Kees-sw thanks, ook in de zon stond ie inderdaad lekker te glimmen! Mooie kleur is het.

De spraywax wordt niet verkocht door CC, maar onderscheidt zich ook niet echt van het aanbod van CC. Zal allemaal wel redelijk bij elkaar in de buurt zitten. De bescherming is voldoende voor de showroom, een wasstraat zou alles er wel (grootendeels) aframmen. Tenzij ik een keramische coating erop zou zetten, maar dacht het niet he!
 
Mooi verslag en mooi werk afgeleverd! Respect dat je zo veel werk hebt gedaan, voor een relatief laag bedrag (en dan druk ik mij nog netjes uit). Wat een mazzel voor de volgende eigenaar, die het mogelijk niet eens op waarde kan schatten en waarderen. Maar ja, aan de andere kant.....daar zijn wij detailers met een virus voor.....