• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw 3?? zwart metallic

De achterlichten heb ik met Monello Mezzo op de witte LC pad, en de Monello Finale op de witte en zwarte LC pad gedaan.
 
De BMW is vandaag weer opgehaald, eigenaar was erg blij met het resultaat en blij verrast met de paar extra's die ik gedaan had (zou alleen lakwerk doen, en heb wielen, banden en interieur ook maar meegenomen).
 
Danny ==> dan had het plaatje idd verre van netjes geweest, en hoort er eigenlijk ook gewoon een beetje bij.

Cruiser ==> Thx voor het compliment:)^ .

Ik denk dat het vooral kennis en ervaring is dat de "pro" maakt, en zover ben ik nog lang niet.
Het is idd wel een geweldige luxe dat ik de werkplaats op de zaak en de brug hierbij mag gebruiken van mijn baas, dat maakt het werken een stuk prettiger en makkelijker.