• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail BMW 320d EDE Executive

Zeker weten. Alleen wat gecompliceerder om aan te brengen. De omstandigheden zijn belangrijker.
Die MOHS is een product van Gyeon. De website van Carclean heeft alle producten van die producent. Volgens mij is er hier ook info op het forum te vinden. Coating is de verzamelnaam.
 
Bijna alle producten van Gyeon;); de Mohs+ en de Durabead zitten niet in het assortiment van Carclean.
Ligt mij iets van bij dat deze uitsluitend door gecertificeerde bedrijven mogen worden aangebracht.
Tevens heeft CC de Waterspot niet in de webshop, maar misschien komt die binnenkort?
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Erg mooiedetail! Prachtige kleur op die auto..
Wij hebben een Citroën Xm in ongeveer die tint en het verschil na polijsten is bizar!
 
Mooi resultaat!

Wat vind je van die blauwe rupes pads? Ik ben daar geen fan van, zeker niet op de hardere lakken.

Hoe lang heb jij gewacht tussen de 1e en de 2e laag mohs?
Ik lees (en hoor) steeds verschillende zaken, van 3uur tot 12 uur wachten tussen die lagen...
 
Bijna alle producten van Gyeon;); de Mohs+ en de Durabead zitten niet in het assortiment van Carclean.
Ligt mij iets van bij dat deze uitsluitend door gecertificeerde bedrijven mogen worden aangebracht.
Tevens heeft CC de Waterspot niet in de webshop, maar misschien komt die binnenkort?

De Mohs+ is gewoon te bestellen hoor... Of je hem ook daadwerkelijk geleverd krijgt is een tweede;)
https://www.Carclean.com/product/Gyeon/Q²_Mohs__50ml_Phobic_20ml_Q2_Mohs_kit_102609