• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 320D Touring

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vandaag een BMW 320D Touring onder handen mogen nemen samen met de eigenaar. Een ex focus rijder.
Ik heb me erg verbaasd over de hardheid van de lak.

Moest nogal wat grof geschut inzetten om hem weer straks te kijken. Zelf mijn camera vergeten dus hier wat foto's van het eindresultaat.

Velgen waren nogal ingevreten dus die worden nu een keer gecoat in de winter.

P7230314zk.webp

P7230315.webp

P7230316zk.webp

P7230317.webp

P7230318zk.webp

P7230319zk.webp

P7230320zk.webp

P7230321.webp

P7230322.webp

P7230323zk.webp

P7230324zk.webp

P7230325.webp

Kun je vertellen over je werkwijze? vind hem er erg goed uitzien, sowieso is de 320 touring een fantastische wagen mi:-)^

Ik heb hem met de excenter gedaan aangezien ik nog geen rotery heb maar ik zit er toch steeds meer aan te denken om er eentje aan te schaffen...

Voor de rest voornamelijk poorboys producten gebruikt en LC pads ik heb hem eerst met SSR2.5 op grof groen en daarna afgewerkt met SSR1 op de lichte witte pad. Sommige delen met SSR 3 waar de meest krassen zaten. Is toch wel eng als je hem zo dof trekt en dan weer op glas moet poetsen. Gelukkig kreeg ik alles weer helemaal netjes...

Als afwerking smartwax erop...

Reden om rotary aan te schaffen voor jou is ?
1 - Niet alles er uit kunnen krijgen
2 - Sneller klaar
3 - Geen idee

In elk geval ziet ie er heel mooi uit !