• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 325i E90 Saphir zwart veel foto's

PieterE90

Detailing rookie
15 mrt 2009
21
0
Zo, heb vandaag (eindelijk) m'n BMW eens onder handen genomen. De meeste krassen en swirls zijn er wel uit, maar onder een bepaalde hoek zie je nog wel wat kleine krasjes. Maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht.

How to :

- Gewassen met Megs NXT wash
- washmit van Megs
- kleien (had ik 2 weken terug al gedaan)
- M83 (Orange pad lc)
- M80 (Witte pad lc)
- PB Black Hole (Zwarte pad lc)
- PB EXP (Blauwe pad lc)
(is dit een beetje een goede 'opstelling'?)
Diverse doeken/kwasten end.

Heb helaas geen voor foto's gemaakt, aangezien ik me foto camera niet thuis had en deze later opgehaald. Hierbij de foto's : (Rubbers end. nog niet gedaan op de foto omdat ik anders geen foto's meer kon maken, te donker)
DSC05416.webp

DSC05415.webp

DSC05414.webp

DSC05413.webp

DSC05412.webp

DSC05411.webp

DSC05410.webp

En nee, de strepen zitten niet in m'n motorkap maar zijn van vliegtuigen:)
DSC05409.webp

DSC05408.webp

DSC05407.webp

DSC05406.webp

DSC05405.webp

DSC05404.webp

Mirror mirror in da street...!!! 8d 8-)
Pfff... met zonnebril is het kijken nog wel te doen... :-)^ complimenten hoor... eer van je werk!

Glimmerdeglim! Erg mooi resultaat hoor man! Op foto 5 denk ik dat de EX-P niet goed uitgepoetst is...

Bedankt! Ben er ook blij mee dat hij zo is geworden :ja

Wat foto 5 betreft : dat was op het dak en de EXP was daar nog niet goed uitgepoetst. Heb de auto nog een keer helemaal met lamp nagelopen en alles is nu weg. :jippie