• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 330D M optisch opknappen

Bijna goed ;). Het is een Z3 M Coupe. Officieel wordt die trouwens gewoon M Coupe genoemd.

Bekijk bijlage 83530

Bekijk bijlage 83531
haha ik zat al te twijfelen.... kon het niet goed zien maar wist wel dat het een coupe was dat zie je aan de aflopende achterspijlen.... maar gemiste kans dit... echt een hele dikke wagen.. Ik rij helaas teveel km om een benzine te rijden ben juist net overgestapt op een diesel. Mijn volgende wordt wel een 335d of een 535d haha... en dan laat ik hem wel kietelen denk ik. Toch geeft die 330d ook een erg goed rijgenot hoor.... alleen jammer dat de lak niet zijn glanzing heeft die ik wil hebben ... maar daar gaan we aan werken. Verder moeten er wat emblemen vervangen worden maar dat is allemaal al in de bestelling... en als ik weer beetje meer geld heb wordt de velgen aangepakt want daar zit wel wat stoeprand schade op helaas en ik weet niet wat de vorige eigenaar gedaan heeft maar er is iets van de blanke lak af dus hopelijk is dat nog te herstellen....

maar goed ze willen benzine en diesel rijden verboden gaan maken en alles op Elektra laten rijden dus dat wordt wat... in Noorwegen gaan ze daar vanaf 2025 al mee bezig .... helaas de ronkende motoren worden verbannen..

Hah! Dat gaat ze niet lukken, ook niet over 10-15 jaar. :P Alsof iedereen over 30 jaar ineens op een berg accu's zal rondzoeven. Hihihi. :D

Hah! Dat gaat ze niet lukken, ook niet over 10-15 jaar. :p Alsof iedereen over 30 jaar ineens op een berg accu's zal rondzoeven. Hihihi. :D
haha nou in Noorwegen drukken ze het er gewoon door de wet is al aangenomen en in de EU zijn ze ook aan het kijken hoe ze dat zo snel mogelijk kunnen toe gaan passen... in het kader van milieuvriendelijk... maar vraag me af hoe milieuvriendelijk het allemaal is met al die accu's die maar een paar jaar mee gaan.... misschien net als vroeger kernenergie gewoon dumpen onder de grond.... mja we gaan het wel meemaken...

Behalve dat word ook nog steeds 90% van de stroom geproduceerd door grote diesel motoren ;)