Net terug van een heerlijk dagje werken aan een BMW. Dit exemplaar doet al trouwe dienst sinds 2001 en heeft er ruim 220.000km met deze prettige 6 cilinder handbak opzitten. De Touring wordt incidenteel gebruikt en handmatig gewassen, wat zeker ter merken was. Ondanks dat mocht er wel eens wat veranderen.
De eigenaar wilde dat de auto weer 'ns opgefrist werd want het interieur en exterieur zag er geleefd uit. Er was ooit terug gereden van het strand met de zwembroeken nog aan.. Dat betekende dus grote kringen en vlekken in de bekleden. Deze kon ik gelukkig minimaliseren. Geheel verwijderen lukte niet, zelfs niet na 3 passes met de extractor.
Het exterieur heb ik gefoamed, gewassen, gekleid en ontvet en daarna voorzien van een laagje Hard Candy.
Banden en velgen met non ferro en APC en een fijne mother's tire brush.
Bewust niet gekozen voor de DAP omdat deze nogal tekort schiet op zo'n slagschip.
Ik had simpelweg de tijd niet om alles in 1 dag te doen.
De auto bij aanvang:
Midzomer sneeuw:
Voor:
Na:
Voor:
Na: (andere velg.. en plaklood aan de buitenkant?)
Voor:
Na:
Voor :
Na:
De trimdelen: (helaas geen voor foto van..)
Totaal plaatje:
De eigenaar wilde dat de auto weer 'ns opgefrist werd want het interieur en exterieur zag er geleefd uit. Er was ooit terug gereden van het strand met de zwembroeken nog aan.. Dat betekende dus grote kringen en vlekken in de bekleden. Deze kon ik gelukkig minimaliseren. Geheel verwijderen lukte niet, zelfs niet na 3 passes met de extractor.
Het exterieur heb ik gefoamed, gewassen, gekleid en ontvet en daarna voorzien van een laagje Hard Candy.
Banden en velgen met non ferro en APC en een fijne mother's tire brush.
Bewust niet gekozen voor de DAP omdat deze nogal tekort schiet op zo'n slagschip.
Ik had simpelweg de tijd niet om alles in 1 dag te doen.
De auto bij aanvang:
Midzomer sneeuw:
Voor:
Na:
Voor:
Na: (andere velg.. en plaklood aan de buitenkant?)
Voor:
Na:
Voor :
Na:
De trimdelen: (helaas geen voor foto van..)
Totaal plaatje: