• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car] BMW 335i Touring MY2013

Op 't eerste gezicht zijn de zwarte spiegelkappen mooier, maar ik denk dat je een foto moet zien waar je meer van de auto ziet om het goed te kunnen beoordelen. Het zou best kunnen dat die zwarte spiegelkappen veel minder opvallen als je het geheel ziet, doordat ze dan min of meer wegvallen tegen de donkere ruiten (t.o.v. de witte lak).

Ik kijk zaterdag wel even, ik gok dat ie zo'n beetje op dezelfde plaats staat als de R8 vorig jaar.
 
Gisteren even IRL gezien. :heart_eyes:

En inmiddels is BMW dezelfde weg opgegaan
Het Performance pakket op de 4 heeft ook zwarte spiegels
Soms lijkt het of iedereen hier meeleest :D
 
Hij stond inderdaad beneden zoals beloofd, maar wel 'onzichtbaar'. Jammer dat ik 'm niet meer heb kunnen zien, ondanks de toezegging van Tim dat ie nog even getoond zou worden (ik ben rond 17.30 vertrokken).
 
Tim;n17030 zei:
Deze cleaner was te sterk en gaf marring op de lak.


Even nieuwsgierig, die marring ligt dit aan het product of de hardheid van de lak? En was de blanke lak hard of juist zacht? Ik zie dat de afwerking met finale ook in 4 stappen is gebeurd!
 
Het is afhankelijk van verschillende factoren. Je kunt hier uitgaan van zachtheid van de lak (blanke lak dus) en de schraalheid van die cleaner in combinatie met de warmte op dat moment.
 
Bizar, mijn huidige BMW lak lijkt vrij zacht, terwijl mijn vorige (E90) knoepert hard was (voor mijn gevoel). Ben erg onder de indruk van de orange peel behandeling! Prachtig werk.
 
Ik denk ook dat jouw huidige lak vrij zacht zal zijn. De orangepeel zal ook veel erger zijn dan je E90. De lakken van BMW zijn helaas niet al te best.