• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW E91 Touring 325i (update 14-09 Interior Detail)

Ziet er weer super uit!! :)^

N vraagje, met welke borstel doe je de all interior inborstelen? Ben opzoek naar eentje.
 
Is die zacht genoeg? Want k lees als een borstel te hard is het tapijt gaat pluizen?
 
Hoi Ralf, moooooie detail en dito auto :)

Vandaag met mijn verzekeringsmaatschappij gebeld.... de Z4 is niet ongeschonden uit de vakantiestrijd gekomen :(

Na reparaties (sideskirt, voor- en achterbumper) ga ik verder met mijn detailhobby... lang leve de Fransen en mijn eigen parkeerkunsten!

Grt, Jelmer.
 
Oei...wellicht er meteen een M-bumper bij versieren? Vervallen wel je mistlampen..
 
@ Ralf,

goed idee al vind ik de mistlampen mooi staan en heb ze hier ook al meer dan eens gebruikt.
Heb met grote zorgen mijn Z vanmorgen achter gelaten en moet er maar op vertrouwen dat ze de paintjob netjes afleveren (het gaat tenslotten om een paar kleine krasjes en een ingedeukte achterbumper). Hoop dat ze gewoon een nieuwe achterbumper monteren zonder de bekende Franse slag!

Bewaar de echte MOD's voor als ik in feb volgend jaar weer terug in NL ben.

Kom het weekend van de 11e nov wel naar NL en kan gelukkig dan nog mee doen met de DAP-clininc waarna ik gerust met de winterdetail kan beginnen :)

Grtjes en tot kijk, Jelmer.
 
Deze had ik ff gemist zeg, prachtige detail zeg.
Creme interieur maakt het helemaal af, top!

Vorig jaar nagenoeg dezelfde mogen doen, erg harde lak idd, duurt echt lang voor er iets gebeurt.