• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW-E92

stifmeister

Detailing trainee
7 dec 2009
18
47
Vandaag de auto gewassen en ff snel wat foto's gemaakt.
De kleur is Ruby black en lastig op de foto vast te leggen, in de zon zie je rode metallic en in het normale llicht is hij zwart (heel donker bruinige schijn).
Als hij langs een zwarte staat zie je wel verschil.

2po2xyt.webp

2yysh8y.webp

vwz5l3.webp

2a77exs.webp

o76bk7.webp

2d9crwp.webp

350rlhy.webp

Volgens mij is de mijne sapphire black metallic. Heb jij een 325 of een 330? Ruby black is dat een individual kleur? Ziet er netjes uit!

Ik heb een 325i met een n53 motor (3.0 motor)...wil hem misschien laten tunen naar een 330i.
De kleur is inderdaad een individual kleur..verder heb ik ook nog individual leder, vloermatten en audio en verder redelijk full options...zoals adaptive headlights corner lightning, adaptive frontsteering, sportautomaat met schakelflippers enz.enz

Nice! De leren bekleding in mijn auto is bij aanschaf door de dealer erin laten zetten dus in dat opzicht is ook mijn bekleding individual zwart met de naden antraciet , ook mijn blok is een 3 liter. De mijne staat ook bij de show off.

Mooie auto , ondanks al dat zwarte geweld zie ik je banden ook nog graag wat zwarter.......nu lijkt het alsof er geen dressing op zit .....maareuh.....nice car !