• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw kuisproducten

Jamme1981

Detailing guru
16 apr 2018
356
158
42
Halle, Belgium
Hallo,
misschien niet terecht hier op dit forum, daar Carclean deze producten nooit zal kunnen verdelen...

Maar is er iemand van jullie die al de producten van Bmw geprobeerd heeft ?
 
Jaren geleden wel maar vond het niets bijzonders, is vooral bedoeld voor mensen die waarde aan een merk hangen ipv zoeken naar de juiste producten, goedkoop zijn ze overigens ook niet. Kan wel leuk staan in de kofferbak in een BMW tas...net wat je wilt.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ok, vroeg mij af of er soms iemand wist van welke fabricant dit kwam.
Zal wel brandlabeling zijn...
Bedankt. Niet echt aan gedacht van daarvan iets te kopen hoor maar het viel mij nu pas recent op die producten.
 
Het zal sommige mensen hier misschien niet verbazen maar de meeste BMW onderhouds/detailproducten heb ik hier staan en geprobeerd. Inderdaad leuk voor de merkbeleving maar als product vind ik ze matig tot slecht in vergelijking met de de meeste producten die Carclean verkoopt.

(En ik zeg niet gauw iets negatiefs over BMW ;))
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ok, vroeg mij af of er soms iemand wist van welke fabricant dit kwam.
Zal wel brandlabeling zijn...
Bedankt. Niet echt aan gedacht van daarvan iets te kopen hoor maar het viel mij nu pas recent op die producten.
Heb dat ook eens bekeken indertijd.. Toen kwam het erop neer dat de BMW produkten wel zéér vergelijkbaar zijn met Sonax..
 
Dit is een oude post maar wou toch even een update doen.

Ik heb namelijk eens vernomen van een ex-BMW schadehersteller dat de polijstproducten van BMW dezelfde zijn als die van 3M, enkel het etiket zou verschillen?
 
Zou makkelijk kunnen want er zijn meer fabrieken die hun middelen door verschillende merken laten uitbrengen.
Maar waarom je vraag? Mocht je wat hebben staan zou ik ze gewoon proberen en dan kijken wat je ervan vind.
 
Was eerder een mededeling dan een vraag. Mocht dit werkelijk zo zijn, dan had ik dat graag bevestigd willen hebben.
 
Dit is een oude post maar wou toch even een update doen.

Ik heb namelijk eens vernomen van een ex-BMW schadehersteller dat de polijstproducten van BMW dezelfde zijn als die van 3M, enkel het etiket zou verschillen?

Als ze uit dezelfde fabriek komen, wil dat nog niet zeggen dat de producten ook gelijk zijn, dat maakt het lastiger om te bepalen of de producten echt identiek zijn. Daarnaast heb je op allerlei gebied bedrijven die hun eigen merk laten produceren bij een bestaande fabriek, maar daarvoor moet dan wel het recept van de naamgever gebruikt worden. Dan heb je ook nog fabrikanten die iets afwijkende recepten hebben voor producten die iedereen kan laten maken met daarop de naam van het aankopende concern. Dit soort praktijken ken ik vanuit een andere hobby (bier), maar zie je op allerlei gebied terug als je er naar zoekt.
 
Ik heb er producten van. onder andere de shampoo en de was in wax shampoo
Velgenreiniger
Rubberverzorgings product
vind de producten niet verkeerd
 
Laatst bewerkt: