• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMWim's collectie

Die strepen op de ruiten heeft ook te maken met het weer. Ik heb er vooral in de winterperiode last van, vooral als het donker is.
Had het vorig jaar ook. Ik merk dat de glasscleaners (maakt niet uit welk merk) dit veroorzaken en dan maar te zwijgen over de ruitensproeiervloeistof. Dat is echt een ramp 's winters op de autoweg met al die zouttroep (een tijd geleden).
Heb je een goede waffle weave ruitendoek?

APC, ga voor de StjärnaGloss, niet duur, of de Autoglym Clean All.
 
Ik doel eigenlijk op die film wat je precies hebt waar de ruitenwisser niet komt. Zelfs al is die ruit zuiver nog zie je verschil tussen waar de wisser komt of niet.
 
Danielle zei:
APC, ga voor de StjärnaGloss, niet duur, of de Autoglym Clean All.

Ik geloof dat er weinig mis is met het aanbod van APC uit onze shop. StjärnaGloss komt helaas niet overal lekker / beter uit de verf.

Autoglym Clean All is identiek aan de Enginecleaner. ;)
 
Ik ben inderdaad zeer tevreden over de PB apc en vrees ook wel dat een ander merk gaat tegenvallen. Maar voor wat die stjärnagloss producten kosten wil ik wel eens een bus apc proberen. Moest het echt bucht zijn bestel ik gewoon nieuwe gallon PB bij jullie. Zit eigenlijk te denken om eens meg's te nemen maar ik ben niet echt overtuigd van dat merk en eigenlijk wel een PB-fan.
 
gebruik eigenlijkniet zoveel apc meer,doe veel meer met de super degreaser van meguiars,reinigen van mn pads,doeken,hele vuile velgen,rubbers deursponningen ect ect wat je nirmaal ook doet met apc alleen gaat het met super degreaser weer net iets makkelijker,gebruik apc eigenlijk alleen nog maar in het intrieur dus.....
 
Oei, heeft APC afgedaan als wondermiddel? Heb ook wat orange degreaser van CG staan, gebruik die voor banden. Bij PB's staat er degreaser even groot op als APC dus denk dat het even goed werkt. Gebruik het trouwens meestal tamelijk straf, 1/5, 1/10 en 1/2 zijn bij mij de normale verhoudingen. Waarom gebruik je die degreaser ook niet in het interieur? Voor pads en doeken doe ik geut micro-restore in emmer water, alles wat ik niet meer nodig heb gaat daar in.
 
Nooit geprobeerd,zal het eens testen dus.....,gebruik het om mn pads te reinigen en niet om te herstellen daarvoor heb ik van powder van Detailers Pride
 
Even aanpassen, heb nog niets bijgekocht maar had blijkbaar wat dingen die ik via het forum hier aangeschaft heb er nog niet bijgezet. Bovendien heb ik een aantal dingen die een kameraad eens wou hebben nu ook in mijn stockage opgenomen en mag ik het min of meer vrij gebruiken. Dat staat met een * erbij vermeld. Verder heb ik een kastje bij leeggemaakt en twee rekjes uit de hubo geplaats om alles op te zetten.

Wat er bij gekomen is:
2x badstof app *
2x mothers mf app *
1x delirium *
1x mf mitt *
2x pb's droogdoek *
1x AG leer cleaner *
2x Wolfgang app *
1x PB's wheel sealant *
1x PB's natty's *
1x meg's gold class liq wax *
2x insectenverwijderaar *
1x iron X 500ml *
1x rain X *
1x velgenreiniger *
1x turtle wax cockpit spray *
1x CG vertua bond *
1x CG M-seal *
1x Scratch X (is dit zoiets als SRP toch? meer camouflage dan iets anders?)

1x spruzzo
1x CG orange degreaser
1x DJ red mist

Openingspost aangepast qua foto's en lijst, aantal dingen zijn doorstreept wegens op en wachtende op vervanging.


op wat plakband en staaltjes na moet dat het zijn
 
Collectie is uitgebreid en aangevuld. Onder andere met een vitrine kast, foto's volgen nog

DJ rainforest rub panel
DJ Skull candy 129
DJ SN clay
DJ tarmalade
2 eurow doeken gekregen
5 meg's chem resistant sprayers
meg's gold class borstel voor haren te verwijderen
5 rollen tape 25mm
black wow
2 emmers met seal en 1 grit guard
4 gallon pompen
10 el cheapo pads
3 foam sprayers
2 tyre app pads
sonus klei
stjärnagloss APC
5l billberry
1l valet blue gel acid velgenreiniger
I1 textiel sealant
G4 glass polish
L1 leer bescherming

de pompen en sprayers staan niet in de lijst, die komen waarschijnlijk zeer snel in gebruik
 
mooie aanwinsten weer :)
nu nog wat foto's :D

sratch-X is trouwens echt een polijstmiddel en verbergt niet zo veel.
 
gtechniq I1, heeft wel goede reviews en ik las ergens dat het zelfs op de bestuurdersmat paar maanden zou uithouden. Heb het nog niet kunnen aanbrengen en het is nog niet zeker dat ik er dit weekend aan toe kom. Ben van plan eventueel ook de 303 te bestellen als het voor anderen is of voor de bureaustoel.
 
Zondag op DAP-clinic geweest en weer wat dingen meegenomen.

-R Series 5,5" buffing pads - 2 pack
-The hose blocker
-DJ vlag - 180x120cm
-poorboy's world logo sticker 20x16
-shoulder holder mf appron
-wolfgang logo sticker large
-freshly juiced lemon raamsticker
-LC Dressing app rond
-interieur borstel paardenhaar
-303 - fabric guard
-mothers detail brushes
-mothers leather conditioner
-pro vision rain clear gel
-citrus tar & glue remover
-rubbish boy's juiced panel pot
-red soft finishing ccs round app

Moest eigenlijk nog een liter IRON.X maar dat hadden ze niet meer.

Van Jim:
-krukje
-glass scrub
-anti-fog gel
-staal-flesjes
 
Komen nog wat doeken en pads bij uit de USA binnen tijdje. Als ik tijd heb en iemand met fatsoenlijke camera in de buurt zal ik foto's updaten.