• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

Toen ik de eerste post las dacht ik meteen aan de forumregels.
6. Commerciële inhoud is niet toegestaan, denk hierbij aan bedrijfs- en merknamen (al dan niet hobbymatig), (bedrijfs)logo's en hyperlinks in titels, berichten, onderschriften, avatars, banners en foto's . Commerciële inhoud wordt verwijderd of aangepast.

In ieder geval denk dat Havanna hier een een punt heeft. Ik denk dat hier op het forum alleen maar mensen zitten die al dan niet hobbymatig of op zakelijke activiteiten graag hun passie willen delen met een ander, maar dat een programma hier geen toegevoegde waarde aan geeft.

Wel zou de cameraploeg een keer bij een meeting kunnen filmen. Verder wens ik BNN uiteraard wel succes met hun programma!
 
Ik heb hier misschien niks te vertellen , maar ik stem voor RST-Smurf .
Vind dat die toch ook zeer goede kwaliteiten heeft , en heb er ook al veel van geleerd door zijn show-offs te lezen .:)^
Natuurlijk van de rest ook he . ;) :-b
 
misschien een poll tegenaan gooien? iemand die een lijstje stuk of 5 "goeie" mensen kan samenstellen?
 
Luitjes.
Als iemand zich geroepen voelt om *ZICHZELF* op te geven voor dit programma, dan kan hij/zij dit vast zelf wel.
Het heeft m.i. totaal geen nut om mensen aan te dragen of lijstjes samen te stellen.

Ik vind het een geinig idee van BNN, maar het wordt hier totaal verkeerd opgepakt.
 
Ik denk dat de meeste detailers zodanig bescheiden zijn, dat ze zich idd niet op willen geven.
Wat op zich een goed punt is, blijf lekker jezelf :ja

Er zal vast wel iemand zijn die zich geroepen voelt om mee te doen.
Ben wel benieuwd naar het programma...(soort van: Help mijn man is detailer)...
 
hehe, wat denk je Rogier, zullen we ons samen opgeven? :D

Het is ook geen verkiezing van de beste detailer he, want dan kom ik niet in aanmerking
Maar voor de ''normale man in de straat'' zijn wij allemaal gekken hier, en komen we allemaal wel in aanmerking
 
Nou, ik heb ook niet zo'n behoefte aan m'n kop op tv hoor...

Maar afgaand op de reacties van buren e.d., passen wij allebei wel in het plaatje denk ik :rules

Overigens hoop ik wel dat iemand anders zich gaat opgeven... wie durft?
 
Havanna zei:
Ik bedank er eveneens voor.

Mijn werkzaamheden (en dat van vele andere detailers) komen voort uit een opzichzelfstaande hobby, iets wat voor sommige hier is uitgegroeid tot een extreem dikke collectie en/of zakelijke activiteiten. Dat is iets waar wij trots op zijn, en graag aan anderen met dezelfde passie willen laten zien.

Als ik voor mezelf mag spreken zie ik in een programma als deze geen toegevoegde waarde om de hobby of het vakgebied op deze manier te “delen” met de kijkers. Ik wil mijn kennis en ideeën naar hartelust delen, maar geef daarbij de voorkeur om dat via een gerelateerd medium te doen, een automagazine, een detailforum, een workshop, en vul zo maar aan.

Hoe dan ook, er zal vast en zeker iemand voor te porren zijn. Ik wens de programmamakers iig veel succes met hun nieuwe programma.
dikke +1 :)^

Heb het programma gisteren gezien en moet toegeven dat het een leuk programma is
Alleen zijn het mensen die aparte gewoontes hebben of wat vreemde tiks, of hebben dwangmatige handelingen

De meeste mensen hier zijn bezig met een hobby of een uit de hand gelopen hobby, maar dat vind ik niet iets geks
 
@Rogier
ik had ook al op jouw gestemd :schaam

@Martin,

de meeste mensen die meedoen vonden/vinden zichzelf ook "Normaal"
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die "ons" ook "Gek" vinden. ;)
 
Midden in de nacht je auto gaan wassen zoals ik vaak doe is natuurlijk wel een heel aparte gewoonte :D
maar dat heeft gelukkig meer met mijn idiote werktijden te maken
 
+ je hebt voor elk onderdeel een apart middeltje :)

+ je woont in de media stad(ahum dorp..), dus bnn hoeft niet ver te reizen :D

Nee maar serieus, je zou een goede kandidaat zijn :)
 
Hehe, en dan hoeven de buren daarna de politie niet meer te bellen als je weer eens aan de slag gaat, dan weten ze dat dat voor jou ''normaal'' is :-"
 
Oke oke ik heb loes een mailtje gestuurd, we gaan het meemaken.
Zal ik nog even een foto posten van dat ik de bbq en mn aanrecht aan het polijsten ben? :D