• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BNN op zoek naar autoliefhebber!

LoesBNN

Detailing rookie
7 jun 2011
3
0
Beste autoliefhebbers!!

Voor ons nieuwe programma zijn we misschien wel op zoek naar JOU! We maken een heel leuk programma waarin alle gewoontes, gekkigheidjes, passies, obsessies e.d. in Nederland willen VIEREN! Ken jij iemand of misschien ben jij wel iemand die vijf keer in de week zijn auto wast? Voor elk onderdeel een ander middeltje heeft? Iemand die bij wijze van liever aan zijn of haar auto poetst dan iets leuks doet met zijn/haar vriendin?

Het programma gaat over bijzondere gewoontes, obsessies, verzamelingen, passies e.d. Aflevering 1 is vanaf vanavond (7juni) elke week te zien om 20:30 op BNN. Zo'n aflevering duurt ongeveer 25 minuten en daarin zijn ongeveer 4 grote items te zien van mensen met een bijzonder dingetje. Vrees niet, het is vooral een leuk programma en dus niet de bedoeling om iemand voor gek te zetten! Kijk voor een promo op:

http://sites.bnn.nl/page/vandegekke

Schroom niet en mail naar loes.dijkstra@endemol.nl!

Groeten!

Loes Dijkstra
Endemol NL
 
Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen Loes! En natuurlijk nog veel benieuwder naar de uiteindelijk uitzending.

We gaan het op de voet volgen. :ja
 
Inderdaad "gekken" genoeg hier:D

Ik ben benieuwd hoe of wat! Horen we nog wel wanneer de uiteindelijke uitzending op tv komt?;)
 
Zoals Soepergrover al schreef: kijk in de ledenlijst en prik er een met een hoog aantal posts... Dikke kans dat je een zwaar verslaafde te pakken hebt! Of pak het meteen goed aan met de master of detail: Tim!
 
Xsara Coupe zei:
Zoals Soepergrover al schreef: kijk in de ledenlijst en prik er een met een hoog aantal posts... Dikke kans dat je een zwaar verslaafde te pakken hebt! Of pak het meteen goed aan met de master of detail: Tim!

x2! haha

die heeft echt LETTERLIJK voor elk onderdeeltje een middeltje...


of zou dat komen omdat hij de shop heeft :-b :D
 
Er schoot bij mij meteen 1 naam naar boven .... Havanna !
Waarom: daar hij al in een autoblad goed leesvoer op dit gebied heeft neergezet / wij allemaal met onwijs veel plezier en gezonde afgunst naar zijn waanzinnige show-offs kijken.
Uiteraard als hij er zelf voor open staat, maar ik schat in dat er toch best wel aardig wat mensen met mij eens zijn als ik zeg dat hij er wel voor geschikt zou zijn
 
Dat is inderdaad ook een hele goede! Maar zo lopen er denk ik nog wel meer op het forum.. Als ik de collectie en show-offs van Nicknameless bijvoorbeeld zie.. En hoe die de hobby nog heeft weten te delen met zijn vrouw ook! Of de betrokkenheid van Tamer. Ik kan wel eeuwig doorgaan...
Er zijn gewoon te veel mensen op dit forum die er onder horen. Daar hoor je zelf ook bij Markus ;)
 
HaHa!!!

Gelukkig zoeken ze Nederlanders!!!:D


Zullen ze een keuze moeten maken,want die hebben ze hier(en ook bij ons in Antwerpen) genoeg:-b

Succes met de zoektocht en als er iemand is ''uitgekozen,, zet het dan gelijk in een topic,kunnen we nog eens goed ,,lachen,, ,hoewel ,,leren,, een beter woord is hier.

Ik ga nooit de deur uit zonder mijn ,,dustbuster,, en jij????

Laat die ,,tics,, maar komenw^^w

Groetjes danny
 
@Xsara Coupe: Ben volledig met je eens wat het grote aanbod qua goede detailers en hen die het zowel in woord en beeld kunnen brengen ( in mijn ogen ook weer een 'vak apart' ) en Nicknameless is in mijn ogen zéér zeker zo'n mafkees ( en wel een grotere hahaha ( op de goede manier )) die men bij BNN zoekt,
maar ik zat met nog een ander stukje gedachtengang: Havanna heeft al een deurtje geopend naar het grotere publiek met een auto door wat goed materiaal naar voren te schuiven wat gelezen wordt door hen die nog niet aangestoken zijn door het alombekende virus.
Ik zag het even als een gulden kans om NL wat mooier te krijgen. Nog iets teveel autostyling etc en veel te weinig glans.
( stiekem ook een gulden kans om er sluikreclame voor CC in te verwerken hehe )
Wat betreft mijzelf: nou neuh, sta toch echt héél wat tredes lager op de ladder hoor ( maar thx anyway ! )
Maar goed, ik houd het hier even bij, ben nu speculatief aan het neerpennen, laat eerst Havanna zelf maar eens gaan buigen over dit vraagstuk ( en uiteraard de overige leden die hieraan mee willen werken )
 
Jij bent misschien kwa ervaring iets later, maar aan jouw activiteit, aanwinsten etc te zien ben je toch echt wel een zwaar gevalw^^w

Als ik zo de omschrijving lees denk ik dat nicknameless wel goed binnen het rijtje gaat passen:eek:)
 
Hohoho, even aan de noodrem trekken.

Ik ga me niet opgeven en laat niemand het ook voor me doen }:)w

Ik vindt me zelfd géén groot detailer ondanks wat iedereen zegt.

Er zijn genoeg mensen op het forum die net zo, of misschien zelfs beter zijn.

Nogmaals voor de duidelijkheid:

Ik ga me niet opgeven en laat niemand het ook voor me doen


Zoek maar een andere gek :)_[]
 
Ik bedank er eveneens voor.

Mijn werkzaamheden (en dat van vele andere detailers) komen voort uit een opzichzelfstaande hobby, iets wat voor sommige hier is uitgegroeid tot een extreem dikke collectie en/of zakelijke activiteiten. Dat is iets waar wij trots op zijn, en graag aan anderen met dezelfde passie willen laten zien.

Als ik voor mezelf mag spreken zie ik in een programma als deze geen toegevoegde waarde om de hobby of het vakgebied op deze manier te “delen” met de kijkers. Ik wil mijn kennis en ideeën naar hartelust delen, maar geef daarbij de voorkeur om dat via een gerelateerd medium te doen, een automagazine, een detailforum, een workshop, en vul zo maar aan.

Hoe dan ook, er zal vast en zeker iemand voor te porren zijn. Ik wens de programmamakers iig veel succes met hun nieuwe programma.