• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Borstel voor de voorruit

€4,- of €40 nogal een verschil. ( action vs tellsell )
Het puntige van de GMP lijkt mij ook makkelijker werken, gezien het feit dat de voorruit 'spits' wegloopt in de hoeken.
Maar eens langs de action om te zien of ik het überhaupt wat vind qua gemak.
Als bevalt dan stap ik tzt vanzelf wel over op de GMP :)
 
Ik heb ze nu beiden binnen.
Die van Carclean ziet er een stuk steviger uit als die van de Action.
Bij Carclean zitten er ook 3 verschillende doekjes bij.
Met beiden gaat het werken er mee prima, maar mijn voorkeur heeft nu
toch Carclean. Die ligt dan ook nu in de Ibiza.

Voor 40,00 krijg je er bij Tellsell 2 voor.
 
Ik heb er ook net een opgehaald voor €2,69 met een flesje anticondens erbij. De Dasty hadden ze nog nooit gehad vertelde de medewerkster mij. Die moet je toch kopen bij de Action?
 
SDC10350.jpg


Dit is mijn aankoop. Misschien dat de Ajax nog iets uithaald op mijn velgen. De borstel heeft niet echt haren het is meer van dat stevige nylon. Ik heb er ook een soort borstel van. Na een paar keer gebruiken worden de haren flexibeler. Voor die 99 cent geen miskoop.
 
@Binnetie
De raamborstel heb ik gebruikt. Erg handig ding, vooral voor die enorme diepe voorruit van de Corsa.

De anticondens van de action heb ik ook gebruikt. Net zoals anti-fog van Rain-X blijft er een irritante waas achter op de ruiten. Die krijg ik zelfs niet met goed uitwrijven niet weg.
 
Ik heb onlangs zo'n namaak GlassMaster Pro in handen gehad en eens getest op de ruiten ,de echte GMP is toch stukken steviger en solider ! De namaak plooit nogal als je er een beetje druk opzet !
 
Vandaag heb ik de Action ramenborstel gebruikt. Hij werkt erg handig. Als je heel veel kracht zet dan buigt de borstel een beetje, maar dat ben ik niet nodig. Met minder kracht wordt de ruit ook schoon. Ik had bij een Volvo wel dat ik niet helemaal onderop de voorruit kon komen. Het mechanisme zat een beetje in de weg. Geeft niet zo heel veel want zonder borstel kwam ik nog minder ver. Een blijvertje voor mij.
 
Binnetie zei:
Ik had bij een Volvo wel dat ik niet helemaal onderop de voorruit kon komen. Het mechanisme zat een beetje in de weg.


Daarom zit bij die glasmaster waarschijnlijk de punt aan.
 
Dat zou kunnen, het ging in dit geval om 2 cm (niet zichtbaar) van de ruit. Ik ben er voor die prijs erg tevreden over. Nadat ik de ruit schoongemaakt heb wrijf ik deze nog even na met de glasstowel van Dodo Juice. Deze kan je ook om de raamborstel heen vouwen.