• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Borstel voor de voorruit

Bika

Detailing rookie
19 mrt 2009
92
7
Bij Tellsell zie je een borstel om je voorruit schoon of wasemvrij te maken.
Weet iemand waar je zoiets kan bestellen, niet bij Tellsell, veels te duur ik dacht 39,95 voor 2 stuks.
Voorbeeld hieronder.
Bij A wordt hij vast gehouden.
B is een scharnier en het oranje is bv een doek die je kan bevestigen.
Ga je dus langs je raam kan hij een beetje meedraaien.
Hoop dat het duidelijk is.
35hgugg.jpg
 
Klopt, alle moeders en schoonmoeders met glazen tafels en/of die hun ramen op lastige plekjes weleens wassen, kunnen je vertellen hoe handig deze is :party:
 
Die van CC ziet er ook tien keer degelijker uit dan die troep van Tell Sell. Vond Amazing Mike altijd wel grappig om naar te kijken. Hij is toch overleden?
 
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Onze kostprijs is al factor 4 hoger namelijk. Ik weet dat er Glass Master kloontjes zijn, maar die zijn meestal een beetje slapjes.
 
Tim zei:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Onze kostprijs is al factor 4 hoger namelijk. Ik weet dat er Glass Master kloontjes zijn, maar die zijn meestal een beetje slapjes.


Om precies te zijn € 2,69.
Heb hem gisteren gehaald, zitten 2 doekjes bij.
Gelijk voor € 1,19 anticondensspray erbij genomen.
Als die van Carclean komt kan ik ze vergelijken.:D
 
De Glassmaster Pro is een oerdegelijk apparaat met veel toebehoren die ook nabesteld kunnen worden.

Ik hoef de vergelijking met de versie van de action niet te zien om op voorhand te weten welke beter is.
 
Centoquarantasette zei:
De Glassmaster Pro is een oerdegelijk apparaat met veel toebehoren die ook nabesteld kunnen worden.

Ik hoef de vergelijking met de versie van de action niet te zien om op voorhand te weten welke beter is.


Ik denk zeker dat de Glassmaster Pro een prachtig apparaat is maar om nu zonder enige vergelijking zonder het product te hebben gezien te stellen dat je wel weet welke beter is ........

Voorbeeld: Ik kocht in frankrijk voor mijn kinderen een kruisboogje dat zuignap pijltjes heel goed en te richten afschoot voor € 25 euro,- was best wel duur maar het was wel een degelijk speelgoedje dat ook nog eens heel goed werkte.
Eenmaal terug in nederland was ik toevallig met mijn zoon bij de action en mijn zoon kwam naar me toe en vertelde mij dat hetzelfde kruisboogje te koop was voor € 2,-- !!!!! Ik ben met hem meegelopen en ben gaan kijken en het was echt hetzelfde product.......


Ook de grote supervezelsponsen en doeken zijn er harstikke goedkoop. En welliswaar niet zo goed als een mooie bij carclean, maar voor een paar keer afnemen en daarna degraderen tot schoonmaakdoek voor de onderkanten van deuren en zo zijn ze perfect. En die supervelzelsponsen zijn lekker groot. op de ene kant spuit ik dan QD+ of QW of UQD. Aanbrengen, spons omdraaien en afnemen. Ik heb er een hele voorraad van........

Dus ik vind dat je niet zo snel een conclusie moet trekken.

Dus Bika, ik zou juist heel benieuwd zijn om een review/vergelijking over dit product terug te zien.

Groeten GdV
 
Ik ben ook heel erg benieuwd Bika. Moet dit weekend nog naar de Action voor wat spullen en kan de ruitenborstel dan eventueel meenemen.
 
Als ik de beide heb zal ik laten weten van ik er van vind.
Voor die prijs bij de Action zou ik hem overigens niet laten liggen.
Neem gelijk een flesje anticondens mee, kost ook bijna niks.
 
Sterker nog volgens mij is het dezelfde met een ander kleur doekje ik heb ook de Action uitvoering en deze volstaat prima.

Ik kwam hem vorige week bij de Action bij ons in het centrum voor het eerst tegen (loop er iedere week wel een keer binnen) en dacht voor die prijs laat ik hem niet liggen en dat ding voelt nog verrrekte stevig aan ook.
 
Ik moet 15 minuten rijden naar de action, Rijneke Boulevard.
Was er voor de 1e keer, en leuke dingen gezien, is er ook erg druk.
Verjaardagkadoo voor een collega gelijk meegenomen, voor 5,00.