• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bossie - Seat Leon

Bossie

Detailing trainee
17 sep 2012
6
32
Hallo,

Mijn naam is Marco, en kom uit Hoogvliet.

Ben stuurman op een container schip van beroep.

Ik rij in een Seat Leon 1P, de niet geheel standaard meer is.....

Uiteraard wil ik deze ook netjes houden. Paar maanden geleden een DAP900 aangeschaft en tot nu voornamelijk gebruikt om te waxen (de lak is door de recentelijke paintjob verder nog goed).
Ik wil nu toch wel een stapje verder door ook een glaze ed. te gaan gebruiken. Blackhole lijkt mij daar het beste voor met EXP als sealant. Zou het verstandig zijn om hier nog een wax laag over te leggen? Zo ja welke raden jullie mij dan aan?

Onderstaand de foto's, door het zwart zitten rode flakes die in de zon tevoorschijn komen.

front.webp

Rear.webp

Top.webp

Paint+inside.webp

Dash.webp

Interior+1.webp

Interior+2.webp

Audio.webp

Welkom! Wat extreem verlaagd, die Leon van je. Hoe kom je daarmee zonder schade over drempels?

Zoals de meeste van de extreem verlaagde auto's.. : airride denk ik ;)

Welkom, niet mijn smaak met wel respect voor het werk wat er in zit :-)^

Thanks allen,

Staat idd. op air. En de auto zal niet ieders smaak zijn, maar smaken verschillen nu eenmaal.

Iemand een idee wat mooier zal zijn voor mijn kleur: Blackhole met 2 laagjes EXP of deze nog aftoppen met natty's bleu (of een andere wax, suggesties?)

Wel of niet aftoppen, het verschil zul je waarschijnlijk niet zien ;)
Het verschil wordt gemaakt in de voorbereiding.....

Inderdaad respect voor het werk:cool Ik vind het er mooi uit zien, al vind ik het gat in de neus wat leeg ogen, of heb je daar een intercoolertje ofzo verstopt?

Welkom Marco vanuit Hellevoetsluis!

Mij een beetje te opvallend allemaal maar zoals je zegt, smaken verschillen en respect voor het werk!
Zit er ook een beetje kracht achter? vast wel..
Heb zelf hiervoor in 1998 een ibiza Cupra gehad en dat 11,5 jaar lang ;)

bedankt!

Nee, kracht zit er niet achter, zit een 1.6 motor in. Maar dat is genoeg waarvoor ik de auto gebruik.