• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bouncer's

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
When will it arrive?

Ik ben best een redelijke fan geworden van Bouncer's en las laast op FB-en hier dat Carclean dealer wordt van DIT mooie merk
Ik denk laat ik zo vrij zijn om vast een topic aan te maken(niet goed mod delete_)
Gr Dr.Pepper
 
Komt deze ook in het assortiment?
eda5utev.jpg
 
Ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen hier gebruiker/fan zijn van de producten van Bouncer’s??


Ik haal er erg leuke resultaten mee en ook “test/reviews” beoordelen deze erg positief. Denk bijv aan de Beadjuice of de Done&Dusted (met en zonder Si02).

Als er nog een klein plankje leeg is in Berkel en Rodenrijs is het misschien een ideetje om het (weer) eens te proberen met dit merk??
 
Ik ben groot fan van slick mick en done and dusted. Smeer ook zo nu en dan de Capture the Rapture.

Als die in het assortiment hadden gezeten was er een grootverpakking meegekomen afgelopen vrijdag ;)

Was een paar jaar geleden wel allemaal verkrijgbaar, zal wel niet genoeg verkocht hebben..
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
@Timm en @350Z gebruiken jullie de Bouncers nog?
Nog steeds jammer dat het eruit gegaan is bij CarClean, want de Done & Dusted Si-edition vind ik wel echt een gamechanger. Meer dan de indertijd met veel bravoure aangekondigde p&s beadmaker. Maar goed.

Ik ben binnenkort wel weer toe aan een nieuwe vulling Si-edition en misschien nog wel meer (beadjuice bijv).
Het spul is in NL (eigenlijk EU) amper te vinden. Zou het graag terug zien komen bij CC, maar dat gaat niet gebeuren.

Hoe is het met jullie voorraad?
Misschien zijn er meer die interesse hebben, hoewel te veel bestellen geeft vast douane gezeur?

En als een “oproepje” als dit niet mag @Tim, laat maar weten. Verwijder ik hem weer.
 
Laatst bewerkt:
Jazeker, wel de originele done and dusted. Heb de si edition nooit meer in grote fles gekocht.

Ondertussen gebruik ik vooral infinity wax rapid detailer en qdx detailer. De rapid detailer is zo waanzinnig makkelijk te gebruiken dat ik daar 5 liter van heb gekocht. En de beading is ook erg goed.

En ik zit vast in de UK op het moment dus ik denk dat ik qua voorraad wel goed zit ;)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Ah nice. Behalve het “vastzitten” dan.
Specifieke reden dat je alleen de normale versie gebruikt en niet (ook) de Si?
 
Ik heb nog de Done&Dusted met de Engelse vlag op het etiket, ziet er een stuk beter uit dan het nieuwe etiket. Bij een italiaanse verdeler is hij nog te koop. De Si heb ik nooit geprobeerd.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
De Engelse vlag staat op de D&D idd. Die staat hier ook. Ook erg fijn, makkelijker overigens dan de Si. Maar de Si is glad... heerlijk.
Beiden doen het gelijk qua werking, naar mijn idee, tegen vuil aanhechting.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Ah nice. Behalve het “vastzitten” dan.
Specifieke reden dat je alleen de normale versie gebruikt en niet (ook) de Si?
Het werkte prima, maar ik heb meerdere producten staan die ik beter vind presteren/fijner vind verwerken dus het had voor mijn collectie geen toegevoegde waarde.

Ik denk overigens ook niet dat ik de originele Done and Dusted nog een keer zou kopen.