• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bra onderhoud TIPS??

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Ik wil mn bra van mn clio in nette staat houden!!!wie heeft er tips,hoe te onderhouden...voor die mooie matte look!!!
gr j aka ZW10
 
Wat voor materiaal is het, echt leer of kunstleer?

En wel elke keer als het vochtig is geweest de bra losmaken en eronder goed schoon en droogmaken! Met zo'n bra wil het nogal snel gaan rotten eronder :cool:
 
Het zal misschien wel aan mij liggen maar wat is een bra?
De bra van mijn vrouw weet ik wel, maar dat zal hier wel niet bedoeld worden:D
 
Is een beschermhoes tegen steenslag op de voorkant van de motorkap

v74l6f.jpg
 
Als je kunstleer hebt, gewoon bijhouden met APC EN bv PB Natural Look....
Werkte bij mij perfect iig...
 
Zoals de anderen ook al aangeven: misschien handig om te vermelden waar de bra van gemaakt is?? Dan kunnen mensen gericht antwoord geven in plaats van raden :-b
 
Mag ik een tip geven? Weg met dat ding! Niet alleen veroorzaakt het krassen en swirls (er hoeft maar 1 korreltje zand onder te komen), het ziet er in mijn ogen ook compleet belachelijk uit. Het middel is erger dan het doel in dit geval, dan maar wat steenslag (wat makkelijk bij te punten/polijsten is).
 
Ook even off-topic: mijn oom in de US heeft daar een transportbedrijf, en alle vrachtwagens zijn voorzien van een soort speciaal steenslagfolie. Weet niet of dat hier ook te koop is.
 
Bra op een auto kan best chill staan ;D
Als ik dat plaatje zo zag staat het wel goed op een clio!

lees dit even door en vele vragen zijn beantwoord!
http://www.pantherbra.com/index%20site%20pantherbra_bestanden/Page339.htm