Goedenavond.
Ik ben nieuw hier dus ik zal mijzelf eventjes voorstellen, ik ben Brian, 19 jaar oud en woon in de buurt van Goes (zeeland).
Ik ben nog een newbie in deze wereld dus zal aan het begin vooral veel meelezen om informatie op te doen.
Mijn voertuig is een Volkswagen Golf 3 uit 1995, 1.6 niets bijzonders, auto is verlaagd, velgjes vervangen en heeft roest.
Auto zit ook vol met swirls.
foto:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Moeders heeft een zwarte Citroen c2 en pa een fiat marea maar daar mag ik niet aankomen
(hij denkt dat er na 12 jaar nog steeds een protech lakbeschermings laag op zit rofl )
Mijn poets "collectie" (ja het is nog geen collectie te noemen)
Meguiar's compound
Meguiar's nxt generation tech wax 2.0
Auto Glym super resin polish
Auto glym extra gloss protection
stuk of 10 microvezel doeken van de action
Mequiar's applicator pad
Meguiar's clay kit
Sonax car shampoo
Bumperblack en cockpitspray van de action
Binnenkort wil ik aanschaffen:
Dap900 starterskit (alleen nog even erachter komen wat het verschil is tussen de set van 190 euro en de set van 200 euro)
Poorboy's natty's paste blue wax
Poorboy's black hole
als jullie verder nog tips hebben over producten die ik aan moet schaffen of juist niet dan hoor ik het wel.
Voor verdere vragen zeg het maar.
Mvg Brian
Ik ben nieuw hier dus ik zal mijzelf eventjes voorstellen, ik ben Brian, 19 jaar oud en woon in de buurt van Goes (zeeland).
Ik ben nog een newbie in deze wereld dus zal aan het begin vooral veel meelezen om informatie op te doen.
Mijn voertuig is een Volkswagen Golf 3 uit 1995, 1.6 niets bijzonders, auto is verlaagd, velgjes vervangen en heeft roest.
Auto zit ook vol met swirls.
foto:
Moeders heeft een zwarte Citroen c2 en pa een fiat marea maar daar mag ik niet aankomen
(hij denkt dat er na 12 jaar nog steeds een protech lakbeschermings laag op zit rofl )
Mijn poets "collectie" (ja het is nog geen collectie te noemen)
Meguiar's compound
Meguiar's nxt generation tech wax 2.0
Auto Glym super resin polish
Auto glym extra gloss protection
stuk of 10 microvezel doeken van de action
Mequiar's applicator pad
Meguiar's clay kit
Sonax car shampoo
Bumperblack en cockpitspray van de action
Binnenkort wil ik aanschaffen:
Dap900 starterskit (alleen nog even erachter komen wat het verschil is tussen de set van 190 euro en de set van 200 euro)
Poorboy's natty's paste blue wax
Poorboy's black hole
als jullie verder nog tips hebben over producten die ik aan moet schaffen of juist niet dan hoor ik het wel.
Voor verdere vragen zeg het maar.
Mvg Brian