• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brian

Ja heb nu 1 doek besteld om de glaze/wax uit te poetsen, binnenkort wil ik er wel meer bestellen, eigenlijk was dit al meer geld als de bedoeling in eerste instantie was. Ach ja het is het virus zal ik maar zeggen.

Edit: heb een peluche blanco gekregen van carclean! Danku! (komt als geroepen)

Van wie heb jij die velgen afgekeken??

Zag net hiervoor langsrijden en later weer terug een volgens mij golf 1 cabrio met echt waar! Links en rechts rood en paarse velgen :roll
Moest even goed kijken, want dacht dat jij het was, maar er zjin meer gekken :eyes

Velgen heb ik in de zomervakantie gekocht in deze kleuren, vorige eigenaar had ze net een paar maanden in deze kleur. Rij momenteel op zilveren lichtmetalen velgen, wist zelf ook niet dat er meer gekken zijn, dus hij heeft denk ik afgekeken.

Vandaag de collectie weer een beetje aangevuld met:

PB Natural Look
PB Trim restorer
PB Bold n Bright Gel
Magifoam 5 liter
Disco Duo pads
Piccolo Nero
DJ extra soft buffing cloth
Peluche Verde
Peluche Bianco
En als cadeautje de Reload 50ml

Nog even een korte vraag

Als ik na het polijsten Black hole heb aangebracht moet ik dan eerst de Reload erop zetten of toch eerst de Natty paste blue wax?

Eerst BlackHole daarna is een keuze. Bijv: Enkel Natty's of enkel Reload. Reload gebruikt men veel om de bestaande waxlaag te onderhouden (boosten).