• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bronzen jubileum, nu al

Joop

Detailing addict
22 jan 2017
23
70
Hoi allen,

Ik ben Marcel (nickname: Joop), woon in het noorden van het land.

Waarom nu voorstellen. Vorige maand een mail van CC ontvangen. We hebben je al een tijdje niet op het forum gezien. Tijdje was eigenlijk nog nooit echt op het forum geweest. Wel altijd even op het forum kijken, meelezen, tips oppakken, keuzestress beperken, maar niet altijd ingelogd (ondanks account). En dan heb je zomaar een bronzen jubileum te pakken.

Auto’s zijn eigenlijk altijd al een hobby geweest. Bijvoorbeeld het lezen van autobladen, etc. Niet het technisch onderhoud van de auto zelf, maar wel het mooi/netjes houden van auto’s. Ben namelijk nogal perfectionistisch ingesteld. Maar dat zijn velen met mij, uitgaande van het forum.

Het mooi en netjes houden werd eigenlijk nog serieuzer ongeveer 2,5 jaar geleden na een aanbieding bij de keten H……s 3=2 van Meguiars. Ik ging mij er meer in verdiepen en kwam uiteindelijk bij Carclean terecht en tsja dan wordt het lastig om je in te houden.

Mijn verzameling bestaat inmiddels uit meerdere spullen: 3 emmers, washmitts, kwasten, waxen (Collinite), sprayflessen, polijstmiddelen, doeken en nog veel meer. Ongemerkt gaat het toch wel weer snel. En de hulp van de Carclean heeft ook een rol gespeeld;)

Welke auto’s zijn in bezit geweest:
Suzuki Swift 1.3 GS
Suzuki Swift 1.3 GTI
Opel Corsa GSI 16v
Mercedes A klasse A140 Avantgarde
Peugeot 307 2.0 Break
Peugeot 307 2.0 SW
Honda Jazz 1.4 Elegance Aut. (huidig)

Mijn motto: Ik geniet van auto’s, ook als het niet mijn eigen bezit is. En genieten doe ik ook op het forum. Wat een fantastische resultaten van het detailen en mooie auto’s natuurlijk.

Op de achtergrond daar voel ik mij eigenlijk wel het meest prettig bij. Ik blijf zeker meelezen, zal ook wel een bijdrage leveren, vragen stellen en nog meer leren natuurlijk. Mijn intentie is namelijk om in de toekomst toch een keer een machine aan te schaffen.
 
Dag Marcel, gefeliciteerd met je bronzen jubileum. Zelf heb ik net het tinnen jubileum achter de rug !! Fijn dat je ook zo begaan bent met
het mooi houden van je auto. Veel plezier met het detailen van je auto en een gezond en gelukkig 2020 toegewenst.
 
Joop,

van harte gefeliciteerd met je jubileum. Ik kom nog maar net kijken, echter de symptomen die beschreven staan herken ik bij mezelf ;)
Begon met een emmer sop en ondertussen 2 vouwkratten met flessen vloeistoffen, kwasten borstels en een kartonnendoos met mf doeken en towels.
Have fun!!!
 
Bedankt iedereen voor het welkom.

@TJOD, Ja klopt, was idd erg leuk om te doen. Waar mogelijk zal ik proberen een bijdrage te leveren. En als ik vragen heb, zal ik deze ook stellen. Er is nog genoeg te leren.