• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hiep Hiep Hoera! De Bert-40-jaar-jubileum-code is alleen vandaag geldig!

Gelukkige verjaardag Bert!

Bert40.jpg
 
En als cadeau ook maar wat bijgedragen aan de feestvreugde door wat artikelen te kopen.
Bedankt voor de korting. Ik hoop dat er wat aan de spreekwoordelijke strijkstok blijft hangen, waardoor het gebak gefinancieerd kon worden.

Edit:
Wel grappig. Ik had op het nippertje nog besteld. Zie zojuist dat mijn bevestigings e-mail van de order om precies 23:59-uur aan mij is verzonden.
 
@ tim

post je ook nog wie deze mooie prijs gewonnen heeft? (inclusief zijn/haar plaatje, filmpje etc. etc.?) ben benieuwd welke inzending Bert het hardste heeft doen lachen haha
 
Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt Bedankt :party: