• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

btistyle stelt zich voor

btistyle

Detailing rookie
2 aug 2012
4
0
Goede avond,

Mijn naam is Stefan 22 jaar woonachtig in Eindhoven,
Ik wil heel graag leren detailen, en heb zo'n vermoeden dat ik hier aan het juiste adres ben.

Ik rij een Seat Ibiza uit 2002, deze wil ik zelf flink onderhanden gaan nemen maar eerst mezelf een beetje
Wegwijs maken in de detail wereld :-b

Mocht iemand iets willen weten, vragen is voor niks :-b

Greetzz

Welkom Stefan. En eh..., heel veel succes met het doorlezen van deze forum bibliotheek. Koste mij bijna twee weken.:lol Maar dan, ben je heel veel kennis rijker. En naar alle waarschijnlijkheid ongeneeslijk besmet met het detailvirus.:lol

Haha mooi, ik wil gaan werken met de DAP900, heb al veel positieve verhalen gehoord.
Ik heb ook nog een auto waar dit op geoefent kan worden haha, een rooie Suzuki Alto van m'n meissie
deze is op verschillende stukken flink verweert en zou mooi zijn als hij weer terug in glanzend rood komt.

Ik ga maar eens studeren hier op het forum en als ik meer vragen heb dat meld ik dat meteen :-b

Greetzz :-)^

Heb mijn ibiza een afgelopen weekend onderhanden genomen met de Paint restoration kit van Meguiars, denk dat ik over een tijdje is ga kijken voor die DAP :-)^
dsc0053re.webp