Zijn er ook verslaafden die deze pads gebruiken of hebben gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de Monello pads maar wil eigenlijk eens kijken of dit wat is.
Ik heb em in 2 maten liggen (komen uit CG fabriek denk ik want die voeren een soortgelijke pad).Zijn er ook verslaafden die deze pads gebruiken of hebben gebruikt. Ik ben zeer tevreden over de Monello pads maar wil eigenlijk eens kijken of dit wat is.
@Istnogferarie
Tot op heden nog nooit met mf pads gewerkt, dus daar kan ik niets over zeggen.
Een vergelijk tussen mf pads en foam pads, is dat niet als 'appels met peren' vergelijken?
Of bedoel je de Low-Pro pads van Buff&Shine? Dat zijn ook foam pads, net als de Monello's die jij hebt.
Het zou mij niet verbazen als die Low pro pads uit dezelfde fabriek komen als Lake country pads...Welke gradaties/kleuren heb je? Wat vind je er niet prettig aan dan? Ik ben wel benieuwd naar deze pads, hoe ze in verhouding staan tot Lake Country of Rupes pads.
@Istnogferarie - Ik heb de MF pads van Flexipads liggen, maar ik kan niet overweg met MF-pads. Wst een geneuzel om ze eerst met polijstmiddel in te smeren, opnieuw een paar dotjes polijstmiddel en dan polijsten. Alles slingert in de rondte en alles word snel heet zonder bijzondere correctie.
(Rupes 21 - DAP)
Kan je dus weinig vertellen behalve dit.![]()