Gisteren bij CarClean in Berkel & Rodenrijs geweest. Machtig leuke demodag.
Er lag nog een pakketje op mij te wachten. Daarnaast heb ik mijn verlanglijst meegenomen.
In die verlanglijst ook de Autobrite Underbody Lance, die gelijk in actie mocht komen.
En wat beter dan daar ook een voor mij nieuwe foam in te doen, de Valet Pro Snow Foam Combo
Van beide zal ik ook kort apart verslag doen.
Moe en voldaan thuisgekomen eerst de BBQ aan en gegeten. Daarna de caravan uit de stalling geplukt.
Dat is gelukkig niet te ver weg. Vorig jaar hadden we hem vuil en al in de stalling gezet, dus dat beloofde wat.
De foto’s zijn niet optimaal, de schemering begon al in te vallen. Maar als je een hobby hebt, …….
Ik was eigenlijk al aan het foamen, bedacht ik mij dat foto’s wel essentieel zijn bij een verhaal op dit forum.
Dak dus in een 50 / 50 in het foam. (achteraan)
En de achterkant voor de vóór foto
Als ook de voorkant, maar daar speelt het licht al een rol, ziet er beter uit dan werkelijk
Achterkant in de afdruipende foam.
Foam was wat dun, maar dat was mijn fout, HD had te weinig water ….
Vuil werd heel mooi losgeweekt. Let wel meer dan een jaar oud en inclusief alg.
Een 30 / 70 van de achterkant. En nu komt ie, …. De Autobrite Underbody Lance een halve slag gedraaid in de pistoolgreep van de Hogedrukreiniger maakt er een Upperbody Lance van.
Voor de (on)duidelijkheid in de schemer, foto van dichtbij.
En als afsluiter, het naderde 23:00, een stukkie dak.
Vandaag proberen nog een stuk verder te komen. Er komt regen aan
Hans
Er lag nog een pakketje op mij te wachten. Daarnaast heb ik mijn verlanglijst meegenomen.
In die verlanglijst ook de Autobrite Underbody Lance, die gelijk in actie mocht komen.
En wat beter dan daar ook een voor mij nieuwe foam in te doen, de Valet Pro Snow Foam Combo
Van beide zal ik ook kort apart verslag doen.
Moe en voldaan thuisgekomen eerst de BBQ aan en gegeten. Daarna de caravan uit de stalling geplukt.
Dat is gelukkig niet te ver weg. Vorig jaar hadden we hem vuil en al in de stalling gezet, dus dat beloofde wat.
De foto’s zijn niet optimaal, de schemering begon al in te vallen. Maar als je een hobby hebt, …….
Ik was eigenlijk al aan het foamen, bedacht ik mij dat foto’s wel essentieel zijn bij een verhaal op dit forum.
Dak dus in een 50 / 50 in het foam. (achteraan)
En de achterkant voor de vóór foto
Als ook de voorkant, maar daar speelt het licht al een rol, ziet er beter uit dan werkelijk
Achterkant in de afdruipende foam.
Foam was wat dun, maar dat was mijn fout, HD had te weinig water ….
Vuil werd heel mooi losgeweekt. Let wel meer dan een jaar oud en inclusief alg.
Een 30 / 70 van de achterkant. En nu komt ie, …. De Autobrite Underbody Lance een halve slag gedraaid in de pistoolgreep van de Hogedrukreiniger maakt er een Upperbody Lance van.
Voor de (on)duidelijkheid in de schemer, foto van dichtbij.
En als afsluiter, het naderde 23:00, een stukkie dak.
Vandaag proberen nog een stuk verder te komen. Er komt regen aan
Hans