• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carbon Collective

Kristof

Detailing addict
26 mrt 2018
31
50
44
Belgie West-Vlaanderen
hallo

Iemand ervaring met Carbon Collective? Zat eens te denken deze aan te kopen om eens uit te proberen maar misschien toch even jullie mening vragen? Want denk in vergelijking met andere producten wel vrij duur.. indien de moeite waart hoor ik het graag.

Dank u
 
@Kristof Heb deze producten. Shampoo, Snowfoam, react (iron remover). Wel niet de laatste nieuwe, want zijn net overgeschakeld op nieuw. Ben er toch tevreden van. Ook de Lustre Metal Polish en hun polijstbal.

Heb de velgen en raam coating ook. Wel nog niet toegepast. Beetje angst voor slechte manier van aanbrengen maar zal aan mij liggen... Sample liggen ook van hun Hybrid en Sateen (voor rubber en banden).

Hebben een Youtube kanaal ook waar ze alles beetje uitleggen.
En volg hen op Instagram.

Grote en enige nadeel, geen officiële verdeler meer in België en dus elke keer de kostprijs £ naar € .
Regelmatig sales ook. Verzending llopt ook goed (toch die keren dat ik besteld heb +/-400 al sinds 2 jaar ofzo).

Customer Support kan iets beter, bij mijn laatste vraag geen antwoord gehad...

offtopic: heb wel de indruk dat er in de UK overal detailingproducenten uit de grond schieten...
Beetje gezonde jaloezie wat mij betreft, zou ook wel eigen lijn willen lanceren...
 
Laatst bewerkt: