• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com beëindigt per direct de samenwerking met CarPro Trading Ltd.

Duidelijk verhaal en ook een goede reden om er mee te stoppen.

Laatste tijd enorm fan geworden van de producten van CarPro, staat toch op de 2e plek van favoriete merken (onder Monello).
Ik ben erg benieuwt naar Gyeon, misschien dat ze nog wel betere producten hebben. Ik moet nog paar maanden wachten maar wil ze zo snel mogelijk uit proberen :heart_eyes:
 
Respect.Je blijft een ondernemer naar m'n hart!
Heb de producten graag gebruikt naar volle tevredenheid.
Maar na dit gelezen te hebben twijfel ik of ik nog producten van hun ga aanschaffen

Doch ben benieuwd wat de andere retailer hier in de buurt gaat doen. Hij had steeds meer producten in zijn gamma. Dit kan niet anders dan invloed hebben.

In ieder geval, laat gyeon maar komen. Die tire sealant had al langer mn interesse
 
Ik had al op jullie FB gereageerd, maar dan ook hier nog.

Zonder mij inhoudelijk uit te laten, want daarvoor hebben wij als afnemer te weinig informatie om een goede conclusie te vormen:
Hulde voor jullie openheid van zaken en dat op een professionele manier, zonder een partij "zwart" te maken. Mooie volwassen houding, zoals bij jullie past!
Ik zal op langere termijn ook met Gyeon gaan testen. Monello non ferro heb ik echter eerder "nodig" :-b

EDIT: Per wanneer kunnen we de nieuwe producten verwachten?
 
LB;341220 zei:
Eigenlijk zou ik deze tekst moeten vertalen naar het Engels. Ik weet zeker dat de heren/dames van C.Pro mee lezen.
De verklaring wordt op dit moment door een professioneel vertaalbureau in het Engels vertaald en zal in de komende dagen gereed zijn.
 
Pfoe, dat is best een verhaal en best een stap welke jullie hebben moeten zetten. Als ik jullie verhaal zo lees snap ik de keuze wel maar vind ik het nog steeds wel jammer. Ze hadden/hebben zeer vernieuwende producten op de markt gezet. Zoals the Gent ook al aangaf zitter er natuurlijk twee kanten aan het verhaal en zou ook graag de verklaring van Carpro willen lezen.

Natuurlijk blijf ik ook gewoon een hollander en heb ik even inkopen gedaan :-b

Wat betreft Gyeon ziet het er goed uit. Hetgeen mij opviel is dat ze van oorsprong uit Hong Kong komen. Toen ik in in die regio werkte was het gebruikelijk dat de maid de auto wast. Of het nou een dikke duitser was of iets anders. Een strakke swirlloze auto heb ik daar destijds maar weinig gezien.
 
Duidelijk verhaal Tim. Ik waardeer de openheid die hierin gegeven wordt. Dat scheelt weer een lading aan spookverhalen.

Als ik het zo lees heb ik weinig zin meer om nog iets van CarPro te bestellen ondanks de korting, al snap ik dat jullie er nu graag vanaf willen. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat elk verhaal 2 kanten heeft, echter is uit het verleden al gebleken dat Carclean altijd een goede gesprekspartner blijft en kijkt naar de belangen van haar klanten. De afzetaantallen Iron.X spreken voor zich, jullie gooien geen goed lopend merk weg zonder een gegronde reden.
Zoals ik het lees vond CarPro het maar vervelend dat jullie mogelijke concullega's van ze in het assortiment hebben, terwijl dat voor mij precies de reden is dat ik maar één leverancier wil kennen voor alles wat op mijn detailgear planken staat: een breed assortiment bij een bedrijf dat mij als klant voorziet van objectieve info over die betreffende producten.

Hun reactie op FB over de concurrent spreekt vervolgens boekdelen, in zo'n geval gaat mijn gunfactor direct naar Carclean en zoals je nu over Gyeon spreekt is het mij duidelijk dat daarin waarschijnlijk een mooi alternatief gevonden gaat worden. Ik ga dus rustig afwachten tot daar beschikbaarheid van is.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Toch onbegrijpelijk dat je als bedrijf (CarPro) een distribiteur zo behandeld.
Natuurlijk heeft een verhaal twee kanten, maar ik kan me niet voorstellen dat Carclean.com iets gedaan heeft dat het gerechtvaardigd maakt dat ze zó lomp aan de kant ''geschoven worden''...

Hun reactie op FB over de concurrent spreekt vervolgens boekdelen, in zo'n geval gaat mijn gunfactor direct naar Carclean.com en zoals je nu over Gyeon spreekt is het mij duidelijk dat daarin waarschijnlijk een mooi alternatief gevonden gaat worden. Ik ga dus rustig afwachten tot daar beschikbaarheid van is.

+1!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Wat een beroerd Engels op hun pagina. Ongelooflijk dat zo'n internationaal bedrijf als CarPro communiceert in zo'n gebrekkig Engels...
 
Waar twee vechten, hebben twee schuld zeg ik altijd qua relaties tussen mensen.
Er zijn dan vaak veel variabelen in zakelijke sfeer maar ik denk dat ze het zwart voor de ogen is geworden om een geldelijke/winst reden of iets.

Ik denk dat CC hierin de enige juiste beslissing neemt en er zijn altijd meerdere wegen naar hetzelfde Rome!
Ze zullen het wel voelen dan maar heel slim zijn ze wat mij betreft niet bezig!

Ik kijk uit naar de enkele gelijkwaardige, vervangende producten die ik zelf dan wil behouden in de collectie, daar vertrouw ik wel op Tim.
En zoals met eigenlijk heel veel onderwerpen: verandering kan heel goed uitpakken!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
"Deze korting is niet geldig in combinatie met andere acties en kortingen."

Kan ik dan bvb niet 5l IronX en een MerinoWashmitt tegelijk kopen? :weetniet