• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com Handschoenen set - Fijne vezel - katoen

dionio

Detailing rookie
26 jan 2009
59
0
Hoe ziet dit eruit? en wat kan ik ermee.
Ik wil een potje Wheelwax bestellen en ik zoek nog iets om die wheelwax mee op te brengen. Moet ik dat met een pad opbrengen?
Onderstaand de velgen welke ik zojuist heb besteld. Rvs rand ( ongelakt ) dus dit zal ik goed bij moeten houden. Zal de glans mooi blijven als ik hierop de wheelwax aanbreng?
 
Mooie velgen hoor man!

De wheelwax kun je gewoon met een gele applicator pad of een MF op de velg smeren. Eventjes laten curen en vervolgens met een MF uitwrijven.
 
Ok dan. dank je voor je snelle antwoord.
Ik zal een foto plaatsen als ik ze eronder heb en mijn auto voor het eerst heb behandeld. ;)
 
De handschoenen kunnen misschien fijn zijn als je de achterkant van de spaken ofzo ook wilt doen. Echt noodzakelijk vind ik het niet. Als je ze erbij wilt bestellen moet je dat natuurlijk gewoon doen. ;)
 
Er staat bij de Cobra doeken ,ook een setje microvezel handschoenen..Klikkie
Deze vindt ik ideaal bij het uitpoetsen van velgen-wax ,zeker als je meerdere dunne spaken hebt. Gewoon aantrekken en uitpoetsen ,opbrengen gaat het best met een foam pad.
Knappe velgen trouwens..!
 
Dat ziet eruit als geile velgen :heart_eyes:
Ben benieuwd naar de foto als ze eronder zitten.

Voor je ze erop doet 2 laagjes op de achterkant en binnenkant van de velgen doen.
Wil je ze echt heel mooi houden, dan zou je ze er 1 keer in de ..... maand af kunnen halen.