• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com is Bilt Hamber dealer geworden!

DAF-44 zei:
Hoho, Motip en Holts gaan verdwijnen dus het aantal merken blijft gelijk.

Ik doelde meer op de keuze aan merken qua waxen. Holts en Motip tellen niet bepaald mee als waxmerken, zeker niet in de categorie Dodo Juice, Collonite en de andere merken die ik aanhaalde.

Anyway, ik ben blij met de nieuwe merken en ik wens ze een voorspoedige toekomst toe. De vraag naar Holts en Motip heeft zich kennelijk uitgedrukt in oninteressante verkoopcijfers, dus het opschonen en verrijken van Carclean's assortiment is ook een verstandige keuze ;)
 
mooie aanwinst weer voor de shop en een mooie uitbreiding aan het assortiment.
Heb zelf nog geen van deze producten uitgeprobeerd maar ik twijfel er niet aan dat dit binnenkort er wel eens van gaat komen
 
Goed bezig Carclean :party: !!

Maar zo komt m'n verlanglijst natuurlijk nooit leeg ,^^
Dodo klei of Bilthamer, of allebei...
 
Volgens mij bevat de Autobalm nog meer fillers dan Autoglym SRP. Ben er zeer benieuwd naar, heb er een hoop goeds over gelezen op dw.com!
Gefeliciteerd met de nieuwe producten!
 
Leuke test, maar of het een nuttige test is? Denk het niet zo persoonlijk! Deze test geeft mijn inziens een heel verkeerd beeld, je zou bijna denken dat deze wax veel beter is dan de anderen die getest zijn.

Mijn vraag is nu, wanneer gebruik je deze wax nu op onbeschermd metaal? Auto's krijgen veel te verduren, en worden daar ook op gebouwd. Als je deze wax dus op je lak aanbrengt, dan heeft de zout beschermende werking dus al totaal geen nut. En laten we eerlijk wezen, wie gaat deze wax onder de auto smeren tegen strooizout?? :-"
 
woytek zei:
Leuke test, maar of het een nuttige test is? Denk het niet zo persoonlijk! Deze test geeft mijn inziens een heel verkeerd beeld, je zou bijna denken dat deze wax veel beter is dan de anderen die getest zijn.

Mijn vraag is nu, wanneer gebruik je deze wax nu op onbeschermd metaal? Auto's krijgen veel te verduren, en worden daar ook op gebouwd. Als je deze wax dus op je lak aanbrengt, dan heeft de zout beschermende werking dus al totaal geen nut. En laten we eerlijk wezen, wie gaat deze wax onder de auto smeren tegen strooizout?? :-"

Deze stelling is mijns inziens onjuist.
Deze wax wordt juist geroemd vanwege zijn beschermende werking igv. kleine lakbeschadigingen als krassen en steenslag.
 
Precies! is erg handig als je een krasje tot op blank metaal hebt om hem met deze wax tot de tijd dat hij weer wordt gespoten te beschermen.:!
 
Sjoerd en ik hebben een combinatie van Collinite insul. wax+autobalm+m16 op de Golf gesmeerd nu ruim 2,5 maand geleden. Ik geniet nog steeds iedere dag van de glans en bescherming :D
 
Snitser zei:
Sjoerd en ik hebben een combinatie van Collinite insul. wax+autobalm+m16 op de Golf gesmeerd nu ruim 2,5 maand geleden. Ik geniet nog steeds iedere dag van de glans en bescherming :D

Toen je laatst bij mij was zag ik anders weinig glans, maatje..... :grinning:
 
Anti-Corrosie wax voor plaatwerk ,aangezien mijn wagen al wat ouder wordt wil ik dit voor tijdens de winter periode.
Gewoon om wielkassen ,vering ,... te beschermen omdat wassen dan meestal langdurig wordt uitgesteld.

Edit : zeer knappe GTI trouwens in het topic.. :heart_eyes: die jongen houd hem echt in orde.