• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CarDip (Rubber Dipping)

Bedankt voor de leuke reacties.
Natuurlijk hebben we weer geleerd en gaan we dingen anders doen.

Voor de liefhebber, het verwijderen van Dip op de deurklinken;

Heel gaaf wel maar op de deuren, voorbumper (onder de koplamp) en onderkant achterbumper (achter het achterwiel)lijkt het nog niet helemaal dekkend te zijn op de foto's. Is dit in het echt wel?

Jacco89;329100 zei:
Wow ziet er erg vet uit!

Ben ook wel benieuwd naar het totale kostenplaatje.

Jeroen;329090 zei:
Ziet er wel heel leuk uit zo, dat mat witte!

Helaas wel wat vlekjes bij de lampunits en de grillen,..
Had ik persoonlijk toch even gedemonteerd.

Kost nou z'n geintje? Heb er ooit wel eens over nagedacht.

Weliswaar gewoon lak,... Maar heeft wel iets
klik -> http://i168.photobucket.com/albums/u189/Jeroentje147/Lavazza%20Viva%20Italia%202007/IMG_0199.jpg

Kostenplaatje is heel simpel

Materiaal: 350/400 euro excl. tape en afplakpapier
Uren: 12 (inclusief afplakken, voorbewerken, en nabehandeling)

Bereken je uurtarief, tel daar je materiaal bij op en je hebt je prijs....

Erg mooi resultaat - desondanks vind ik het toch jammer om de hele auto in de dip te zetten

Erg leuk spul dat Plastidip =) En je 159 ziet er ook prachtig uit zo :cool

Ik heb nu ongeveer 1 maand geleden mijn velgen van me Grande Punto matzwart gedipt, en moet zeggen dat het er nog superstrak opzit =)

Zie hier 5 lagen Plastidip / 'Felgenfolie'(Ja, F )

1040n4k.webp

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

*edit* foto beetje erg groot 8-())

Dat is wel even een stapje verder dan een setje velgen doen. Dat was al leuk om te doen. Dit is helemaal gaaf natuurlijk.

Blijft leuk spul. Mat wit staat best grappig maar als Alfist moet ik toch even melden: die velgen.....

paafje;329101 zei:
Kostenplaatje is heel simpel

Materiaal: 350/400 euro excl. tape en afplakpapier
Uren: 12 (inclusief afplakken, voorbewerken, en nabehandeling)

Bereken je uurtarief, tel daar je materiaal bij op en je hebt je prijs....

Materiaal 400 euro?? :| Als je 2 gallons koopt, wagner systeem, verdunner, afplaktape en afplakpapier kom je nog niets eens uit op 300 euro..

Ik moet zeggen dat ik er niet kapot van ben. Het resultaat ziet er op de foto's wel netjes uit, maar ik vraag me af hoe het er in de zon uit ziet. Daarbij vind ik dat je echt heel veel geld rekent voor dit grapje.

Broodplank;329203 zei:
Materiaal 400 euro?? :| Als je 2 gallons koopt, wagner systeem, verdunner, afplaktape en afplakpapier kom je nog niets eens uit op 300 euro..

2 Gallons? Voor deze auto's zijn 3 gallons gebruikt, 2 gallons Thinner. Als je een beetje kan google zie je dat deze 80 p.s. zijn dat is 240. Dan 2x 50 euro voor de thinner is 100 euro. Zit je al op 340. Dan tape, afplakpapier, ruimte, stroom, gas (kachel) in spuitcabine.

Ik zeg: Verdiep je eerst eens in het product en ga dan pas dingen roepen of vinden :-)^

Dan heb ik het nog niet eens over het spuitsysteem

jitzzzze;329206 zei:
Ik moet zeggen dat ik er niet kapot van ben. Het resultaat ziet er op de foto's wel netjes uit, maar ik vraag me af hoe het er in de zon uit ziet. Daarbij vind ik dat je echt heel veel geld rekent voor dit grapje.

Zie bovenstaande uitleg....

Ze hebben mij altijd geleerd: wat jij vindt, mag je (voor je) houden.

"Te duur" wordt altijd makkelijk geroepen, het blijft ten slotte crisis.
Leuk om de metamorfose te zien van de Alfa.

idd, voor niks gaat de zon op.

als je kijkt wat een wrap met folie kost valt het heel erg mee.

Als je kijkt wat het kost om een auto te spuiten is dit een schijntje....

Over de kwaliteit van het behaalde resultaat ga ik me niet uitspreken , maar over die kleur kan je discussiëren ....

Waarom nou gewoon wit ?

Wel de moeite om eens helemaal te lezen , zo kom je toch wat meer te weten dan enkel filmpje kijken.....

Ik zal binnenkort ook nog eens 400 € investeren ..............in autopoetsprodukten w^^w

Respect voor het gedane werk hoor en altijd leuk nieuwe dingen leren!

Het is totaal niet mijn ding en ik had liever de Alfa zoals jij hem netjes afgeplakt had, gepolijst gezien met de bekende middelen omdat ik hem gewoonweg niet meer vind"smoelen in die kleurstelling maar dat is mijn eigen mening verder en die doet er niet toe want je hebt een tevreden klant gemaakt!

Ben dan wel weer benieuwd hoe dat met flinke steenslag zich gaat houden en met behandelen/reinigen enz.
Leuke ontwikkelingen toch die toepassingen!

Succes met je "overspuitkunsten" voor de volgende ;)