• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

carpro DLUX.

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Hallo,

ik wil morgen carpro DLUX gaan bestellen voor mijn kunstof delen en raamrubbers. Nu zie ik staan dat je het met een makeup padje moet opbrengen, maar waarmee moet je het afnemen? Met een suede doekje om dat blokje heen? Net zoals aangegeven staat bij het aanbrengen voor glas?

Nadat je dat het opgebracht, waarmee kan je dat doekje dan het beste schoonmaken?

dank!

Echt superdun aanbrengen en dan is afnemen eigenlijk niet eens nodig
Als je dat wel wilt doen kan het bij rubbers met een goedkoop doekje
Daarna gewoon weggooien, schoon krijg je het niet echt meer
Zeker niet met wat zwart van je rubbers erbij

Doekjes zijn voor op de applicator bij vlakke oppervlakten zoals de lak
Bij profielen werkt de applicator niet lekker, make-up padje wel
De doekjes bewaar ik voor het gebruik op lak en vlakke delen

Gisteren met vier druppels een paar hoge schoenen maat 38 gedaan
Inclusief de rand van de zool
Met de make-up pad binnenstebuiten daarna de kentekenhouders bijgewerkt

heb het vandaag besteld samen met eraser en wat andere artikelen. als het morgen mooi weer is ga ik het proberen en als ik eraan denk zal ik wat foto's maken voor een review.

Vandaag de Dlux binnengehad. Nu zegt men dat het met een make up pad moet worden aangebracht. Deze heb ik alleen niet in huis. hebben jullie ervaringen met andere artikelen om het op te brengen? misschien toch met een meegeleverd doekje of foam applicator?