• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cartec

aron225

Detailing chief
2 mei 2009
2.158
102
mensen,

nu heb ik iemand die ik ken en in friesland woont,
deze meneer heeft een garage, en een reparatie service (eigenlijk alleen bmw)
nu zag ik bij hem in de hoek een display staan met spullen van cartec (met een flex rotary ernaast)

dus ik vroeg hem... joh... is dat wat? waarop hij antwoorde, het is wel aan de prijs, maar ik ben er tevrede mee!
hij had wel 8 flesjes van dat spul staan

nu kijk ik bij me buurman die zijn tuin aan het opknappen is..
VERREK!
weer een display van cartec!
dus ik vroeg ook hem.. joh! is dat wat?

hij was er helemaal gek van! vond het enkelt duur, maar dat maakte hem niet echt uit..

is dit nu helemaal de nieuwe hype ofzo?

en hebben andere mensen dit spul al geprobeerd?

is dit ECHT goed???


(mocht dit goed zijn, gaat arie natuurlijk lekker vandeweek weer heen, om de rotary over de alfa heen te trekken voor nop}:)w )

edit:

ze gebruiken beide producten uit de colorlijn,
 
Ik heb de producten niet getest maar ik denk dat het een leverancier is voor 'poetsbedrijven' zoals wij ze kennen.
Ik ga ze niet afkraken hoor, het zou best kunnen dat er supergoed spul tussen zit!
 
Cartec is net als Kenotek spul voor garage bedrijven en dealers, het is niet slecht, maar bedoeld om snel resultaat te behalen, niet bedoeld voor het detailen zoals wat wij doen.
 
Het is vieze vette rommel waarmee je alle swirls dicht plemt.

Geef liever je geld uit aan Detail producten :heart_eyes: i.p.v POETS :broken_heart: producten
 
Het banden spul van cartec vind ik top voor de rest heb ik er geen ervaring mee. Voor polijstmidelen is er voor mij nog maar een merk: Menzerna dit is echt geweldig spul. Hier kan Poorboys niet aan tippen (op harde duitse lakken en lak die gebruikt wordt door de meeste spuiters)
 
Bij ons op het werk gebruiken ze ook enkel cartec, zowel voor binnen als buiten. Zelf enkel nog maar de 'final touch' ervan gebruikt en moet zeggen dat de lak hiervan hééél zacht wordt 8o Precies net gewaxt. Voor de rest weet ik het zo niet, bij ons zijn ze er in ieder geval erg tevreden over
 
volgende keer zal ik het binnen proberen (dichte garage!)
waarschijnlijk werkt het dan dus veel beter..

maar er zijn een aantal verschillende "lijnen" in hun assortiment..

zoals ik al zei, ik gebruiktte de medium polish (high gloss polish heette het geloof ik) uit de colour lijn
 
hey allemaal

Ik werk bij een auto poets bedrijf in belgie .
Daar werk ik veel met de producten van cartec .
Ik ben er heel erg tevreden over ze hebben veel verschillende sorte polijst producten
Ze hebben ook een product wat idd veel verstopt dat gebruiken wij vooral voor de garage's
Verder ben ik er heel erg over te spreken .

Als je is in dr buurt ben kom je maar is kijken en
kan je wel is wat probeeren .
ben op dit moment bezig met een maserati gran turismo en hij ziet er geweldg uit


Gr jeroen
 
indd fotos!!

zaterdag loop ik waarschijnlijk weer tegen een cartec display aan..

denk dat ik me motorkap in 3en deel, 1 deel cartec, 1deel natty's red, 1deel colli 845

maar maserati gt.. dat is niet de minste....
 
hier de maserati van vandaag

is gepolijst met de producten van cartec
en daarna behandeld met een nieuw soort lak verzegeling op nano basis .
is enorm mooi product dat tot diep ik de lak wordt aan gebracht en een extreeme glans geeft
en dit is het resultaat


Hier nog een auto die ik heb gedaan zelfde behandeling polijsten en dan die nano lx1 verzegeling

ferarri 599 gtb fiorano

En hier een ford focus RS ook zelfde behandeling


en zo heb ik nog wel wat foto's als je intresse heb zal ik ze ook nog wel posten

gr jeroen

PS laat gerust je reactie of kritiek achter kan ik alleen maar van leren .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er in ieder geval goed uit !! :)^ (Knappe kleur ,die RS)

Waar in België zitten jullie ergens ,stuur me maar een Pm'pje.
 
ik weet niet van die verzegeling enzo... maar ze zien er erg goed uit

waar werk je trouwens... ik denk dat je de eerste ben die vrij veel van deze exoten mag detailen (en dat met cartec!!)

die focus rs is ECHT heftig!!!!
 
aron147 zei:
ik weet niet van die verzegeling enzo... maar ze zien er erg goed uit

waar werk je trouwens... ik denk dat je de eerste ben die vrij veel van deze exoten mag detailen (en dat met cartec!!)

die focus rs is ECHT heftig!!!!


Wat is er mis met cartec dan ??
Als je weet hoe je het moet gebruiken krijg je er heel mooi resultaat mee
De foto's liegen er niet om toch ??
 
absoluuuut niet..
je hebt het tegendeel ruim bewezen.. auto's zien er op de foto goed uit!

alleen had ik erg last van stoffen en residu wat er zo goed als niet af ging.

ik werktte dan ook buiten! en jij waarschijnlijk binnen..

ga zaterdag eens kijken of ik nog tijd heb om iets te testen
 
Hier nog een paar foto's van auto's die ik ook heb gedaan .

We zijn nu een maand bezig met het detail claening
voorheen hebben ze dat nooit gedaan bij dit bedrijf hij had een car en truck wash en dat was het
Ik had al veel ervaring met auto's poetsen en ben nu bij mijn nieuwe baas begonnen
Hij is zeer tevreden er komen nu auto's waar van hij vooraf alleen maar droomde
 
Laatst bewerkt door een moderator: