Hallo,
Ik ben Casper. Ik ben 15 jaar oud en woon in Noord-Brabant. ik heb hier al vaak rondgekeken want, was van plan om spullen aan te schaffen voor het detailen van auto's. Ik heb hier op het forum veel nuttige info gevonden en dus besloten om mezelf aan te melden. Wij hebben thuis 2 volvo's; 2 v70's. 1 van 2001 met 5 ton op de teller en een uit 2006 met 2 ton op de teller. Ik ben van plan om deze in het voorjaar goed onderhanden te gaan nemen. Ik vind het leuk om met auto's bezig te zijn. Ik kijk nu al uit naar het voorjaar. Ik heb vrijdag dan ook spullen aangeschaft voor het detailen van auto's.
ik heb dit aangeschaft:
- DAP900 V3 Raffini Starterskit - Power Pack
- Poorboys Black hole
- Collinite 476s
- Monello Lavare Shampoo
- Monello Dolce Verde klei set
- Monello Senza Acqua Piazza Drying Towel
- 2x Monello Disco Rosso Foam Applicator
- 5x Monello Peluche Verde
en als cadeautje van Carclean
het gaat om deze 2 auto's:
Ik ben Casper. Ik ben 15 jaar oud en woon in Noord-Brabant. ik heb hier al vaak rondgekeken want, was van plan om spullen aan te schaffen voor het detailen van auto's. Ik heb hier op het forum veel nuttige info gevonden en dus besloten om mezelf aan te melden. Wij hebben thuis 2 volvo's; 2 v70's. 1 van 2001 met 5 ton op de teller en een uit 2006 met 2 ton op de teller. Ik ben van plan om deze in het voorjaar goed onderhanden te gaan nemen. Ik vind het leuk om met auto's bezig te zijn. Ik kijk nu al uit naar het voorjaar. Ik heb vrijdag dan ook spullen aangeschaft voor het detailen van auto's.
ik heb dit aangeschaft:
- DAP900 V3 Raffini Starterskit - Power Pack
- Poorboys Black hole
- Collinite 476s
- Monello Lavare Shampoo
- Monello Dolce Verde klei set
- Monello Senza Acqua Piazza Drying Towel
- 2x Monello Disco Rosso Foam Applicator
- 5x Monello Peluche Verde
en als cadeautje van Carclean
het gaat om deze 2 auto's:
Laatst bewerkt door een moderator: