• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Charade metamorfose: Bijna klaar !

Daar heb ik deze voor:
CL68SystemPflege11000.webp

Zo het spatbord randje is aangepakt....

Dit was je enige plek waar roest zat. De andere kant was prima en ook de bodem, de balken en de onderkant van de deuren geen enkele roest.

Nu nog even de spatbord randen waar water en zand kan verzamelen afkitten + de wielkasten even inspuiten met tectyl dan heeft de volgende eigenaar en nog jaren plezier van.

Vóór:

2012-09-10194154.webp

En na :

2012-09-22205742_zps0b5369ee.webp

Dat vraag ik me ook af. Uitgeslepen en een nieuw stuk erin? Of kaal geschuurd, beetje plamuren, gespoten, wetsanden en polijsten?

Vriend van me is spotrepairder en heeft dit klusje geklaard.

Het was niet zo erg dat er een nieuw stuk in gelast hoeft te worden het zal dus schoonmaken, plamuren en spuiten geweest zijn.

Ter preventie ga ik nu wel de binnenkant goed schoonmaken, afdichten, en tectyleren.

Zo weer een paar uurtjes bezig geweest met de Charade.

Behoorlijk wat werk maar het einde is in zicht...

Paar foto's voor de beeldvorming

Excuus voor de crappy smartphone foto's. Als de auto klaar is ga ik nog even echte foto's maken

2012-09-26161346.webp

2012-09-26161426.webp

2012-09-26161706.webp

2012-09-26162124.webp

2012-09-26195057.webp

2012-09-26195251.webp

zo meteen ziet ie er rete goed uit en hou je em nog bij :D ,
ga je de velgjes ook nog spuiten of wieldeksels op duwen ? maakt het geheel net even af

Kost effe wat werk, maar de waarde is verdriedubbelt :-)^

De knipperlichten maken ook een groot verschil, dit hebben wij destijds ook bij de caravan schoon gemaakt.

wow, geweldig! Ik heb zelf ook ooit dezelfde auto gehad. En die was ook erg verkleurd.... mooie klus dit zeg!

Toppertje:cool

Was weer een leuk projectje.
Was weer gezellig je even geholpen te hebben.
Op naar het volgende project. Dip de wintervelgen :jippie

morgen word het wat beter weer :jippie
respect voor het project!, denk dat half nederland de auto naar de handel of schroot had gebracht, en jij maakt er weer een plaatje van!