+1
- Beetje klok/ klepel verhaal.
- Wel benieuwd waar je dan gekocht hebt ( schat ik Amerika ) en waar je de info vandaan hebt gehaald ( wellicht verkeerde vertaling / interpretatie )
- Je koopt een CG wax en wilt dat het minstens 3 maanden blijft zitten, maar hier geen idee over hebt of dit zo is en sterker nog, je weet eigenlijk niet of je er wel wat aan hebt
* Iets kopen omdat het in de aanbieding is, daar is niks mis mee, maar lijkt me wel verstandig om van te voren info te vergaren zodat je ook weet
wat je koopt en niet achteraf achter de oren hoeft te krabben
* Weet je hoe en wat SRP is en hoe je moet aanbrengen ?
* Weet je het verschil tussen een sealant en een wax ?
Mijn persoonlijk advies: verdiep je eens in dit forum, staat boordevol goede tips en reviews en gooi het geheel in de weegschaal zodat indien je iets aanschaft je weet of je er blij mee gaat zijn.
Je kan altijd iets kopen op de gok of om te testen, maar als het niet bij jouw visie past dan ben je in elk geval niet de gebeten hond omdat je vooraf het risico hebt genomen
Gister bv een Chemical Guys wax binnengekregen ( Pete's 53 Black Pearl Signature Paste Wax (wel een hele dure naam eigenlijk HAHA )), daarvan weet ik dat ie no way 3 maanden gaat volhouden ( eerder 3 weken ).
Dat ik over misschien 2 weken weer sta te smeren, tja dat hoort er bij.
Misschien vind ik het helemaal niks, dat kan, maar dan ligt het in dit geval puur een mij en niet aan het product gezien het feit dat er vele zijn die er wel zéér tevreden over zijn