Dit was de 2e klus in de vakantie. Een Chevrolet El Camino uit '76. Deze auto stond er al in zeer nette staat bij, maar moest even opgelapt worden. Het is de auto van de vriendin van een familielid en is al een jaar of 14 in haar bezit. Het was een zeer warme dag en heb deze keer het maken van foto's veelal overgeslagen.
Zo trof ik de auto aan op lokatie.
Allereerst de auto netjes gewassen, waarbij er goed gekeken werd naar hoe ik dat deed. Grote kans dat Carclean er een klant bij heeft, aangezien oa. de gele hose blockers en de iron-x zeer interessant gevonden werden.
De Camino was eigenlijk helemaal niet zo vies en clayen was ondanks het oppervlak een koud kunstje aangezien er totaal geen vuiligheid af kwam.
Vervolgens de auto licht gepolijst met de DAP900, gebruik makend van de witte kompressor pad en Monello Mezzo. Hierna nog een hit finale op zwart.
Ondanks het redelijk lichte polijstwerk, was dit wel een monsterklus door het grote oppervlak. Alleen de motorkap was al 2x2 meter....
Na het polijsten de volgende stappen gedaan:
- PB Black hole
- kunststof exterieur delen met PB trim restorer
- banden zwart gemaakt
- natty's blue als puntje op de I
Omdat het zo'n aparte auto is, wat meer na-foto's.
Zo trof ik de auto aan op lokatie.
Allereerst de auto netjes gewassen, waarbij er goed gekeken werd naar hoe ik dat deed. Grote kans dat Carclean er een klant bij heeft, aangezien oa. de gele hose blockers en de iron-x zeer interessant gevonden werden.
De Camino was eigenlijk helemaal niet zo vies en clayen was ondanks het oppervlak een koud kunstje aangezien er totaal geen vuiligheid af kwam.
Vervolgens de auto licht gepolijst met de DAP900, gebruik makend van de witte kompressor pad en Monello Mezzo. Hierna nog een hit finale op zwart.
Ondanks het redelijk lichte polijstwerk, was dit wel een monsterklus door het grote oppervlak. Alleen de motorkap was al 2x2 meter....
Na het polijsten de volgende stappen gedaan:
- PB Black hole
- kunststof exterieur delen met PB trim restorer
- banden zwart gemaakt
- natty's blue als puntje op de I
Omdat het zo'n aparte auto is, wat meer na-foto's.